Onderhoudsschema Felicia 97

Hallo,

Ik wil zoveel mogelijk zelf het onderhoud van mijn Fe licia gaan doen. Maar ik heb geen onderhoud schema kunnen vinden, welke ze in werkplaatsen hanteren. Weet iemand hoe hier aan te komen is?

Bedankt Maarten

The bone collector

Senior Member
Welkom hier,

Het wordt wel geapprecieerd als je je even voorstelt voor je vragen begint te stellen. Voorstellen kan in het daarvoor bedoelde topic.

Met dat schema kan ik je niet helpen, maar als iemand dat zou hebben, wil ik het ook wel!

ArjanGr

Senior Member
Beste Maarten,

Ik heb 2 jaar lang een Felicia 1.3 MPI benzine uit 1999 gehad en deze zelf onderhouden. Ik heb dat in een excellijstje bijgehouden. Wellicht heb je er iets aan. Ik weet alleen niet hoe je een excel of pdf kan posten, dus heb er maar even plaatjes van gemaakt.
onderhoudsschema pagina 1van2.JPG onderhoudsschema pagina 2van2.JPG

Ik heb ook een programma, helaas in het duits, waarin ik de onderhoudsintervallen met bijbehorende werkzaamheden kan opzoeken voor je..
Ik moet dan wel even weten wat je kmstand is, welke felicia je hebt (1.3 / 1.6 / 1.9diesel?) en hoeveel KW of motorcode. En rijd je meer of minder dan 15.000 km per jaar?

Hallo Arjan,

Nog bedankt voor je reactie, helaas had ik er niks meer aan. Na een ongeluk met het slepen van mijn auto is deze helaas total loss gegaan. HEb er wel een nieuwe 1.6 2000 Felicia voor terug gekocht.

Bovenaan Onderaan