Ongebruikte lampjes op tellerplaten

nomad

Senior Member
Gisteren viel het zonlicht dusdanig op mijn tellerplaten dat ik een groot aantal ongebruikte lampjes zag. Nu horen een aantal natuurlijk bij (misschien) een benzineuitvoering, maar het viel me op dat er wel een lapmpje van de cruisecontrol zit, maar als de CC actief is, dit niet aan is. Sterker nog, het enige lampje wat ik regelmatig zie is die benzinepomp. En die zit niet eens op de tellerplaten. Dus: wie heeft er lampjes branden welke accessoires had ik daarvoor moeten hebben /forum/images/graemlins/grin.gif ?

octofreak

Actief lid
Kijk je af en toe ook nog effe naar buiten als je op de weg zit, want anders kom ik je liever niet op de openbare weg tegen..... /forum/images/graemlins/grin.gif

nomad

Senior Member
Ben inderdaad HEEL ERG aan vakantie toe.
Maar ik hou mijn ogen ook meestal wel op de vangrail. Anders worden het erg dure ritjes.

Die van de Cruise Control mis ik eigenlijk ook ja, als iemand weet hoe je die aan krijgt hou ik me aanbevolen.

sunnyboy

Senior Member
Je moet niet op de vangrail letten, tenzij je een soort duo-rail onder je auto hebt aangebracht. /forum/images/graemlins/wink.gif

RSTDI

Actief lid
Werkt het lampje van de cc ingeschakeld niet???
Vreemd bij de andere clonen van de groep wel.

Joeri

Actief lid
In sommige landen kan het oplichten, daarom hebben ze die plaats voorbehouden in de wijzerplaten, waar sommige zaken verplicht moeten oplichten. CC is bijvoorbeeld niet ingeschakeld in B en NL. Jammer, want het zijn er toch wat als de zon er iets op staat /forum/images/graemlins/mad.gif

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
In sommige landen kan het oplichten, daarom hebben ze die plaats voorbehouden in de wijzerplaten, waar sommige zaken verplicht moeten oplichten. CC is bijvoorbeeld niet ingeschakeld in B en NL. Jammer, want het zijn er toch wat als de zon er iets op staat /forum/images/graemlins/mad.gif

[/ QUOTE ]
Ik begrijp hieruit dat het per land ingesteld kan worden en dus moet het met de computer te regelen zijn. Waarom zijn die verschillen per land er dan ?

Karstieman

Forumguru
Ben het eens met Nomad. Dan zou het mogelijk moeten zijn om ze te laten activeren /forum/images/graemlins/wink.gif

higgy

Forumguru
Ach jongens, wat er met VAG.com en een notebook allemaal voor leuks te regelen is...
Moet je maar eens op het forum van briskoda.net rondneuzen.

RSTDI

Actief lid
VAG com is een programma waar mee je auto kan uit lezen met een notebook en een speciale kabel. Hetzelfde als de dealer met hun computer uitleest.

VEEJAY

Forumguru
Ik kon zo'n kabeltje kopen en software zou ik erbij krijgen, voor slechts 46 euro. Maar ik weet zeker dat ik het verpruts dus begin er maar niet aan. Je kunt namelijk teveel dingen instellen.

VEEJAY

Forumguru
ok, nog meer mensen interesse?

seriële OBD2 diagnose interface voor audi-vw-seat-skoda.

AANBIEDING

met deze interface kan een pc of laptop gelinkt worden via de OBD2 stekker (zie foto) aan de stuurapparaten van de auto: voor het uitlezen en uitwissen van foutcodes (code + uitleg), controleren van gegevens, ....

prijs: 45 euro + verzendingskosten

e-mail: XXXXXXXX

nomad

Senior Member
Maar kun je er ook waarden mee veranderen ? Uitlezen is aardig, maar veranderen leuker.

Bovenaan Onderaan