pieter jan
Actief lid
bij onbeladen koffer meet ik een verschil van 7mm tssn links en rechtsachter. Links 345mm tssn wielkas en midden velg, rechts 352mm. Wel met eibach sportline veren. Kan dit aan de veren liggen of aan de montage?
Of aan het meten.bij onbeladen koffer meet ik een verschil van 7mm tssn links en rechtsachter. Links 345mm tssn wielkas en midden velg, rechts 352mm. Wel met eibach sportline veren. Kan dit aan de veren liggen of aan de montage?
Meestal ligt zoiets aan de ondergrond. Om dat te checken moet je je auto een kwartslag draaien (niet een halve slag!). En nogmaals meten. Als het meest ingeveerde wiel zich dan van links naar rechts verplaatst, was het dus de ondergrond.bij onbeladen koffer meet ik een verschil van 7mm tssn links en rechtsachter. Links 345mm tssn wielkas en midden velg, rechts 352mm. Wel met eibach sportline veren. Kan dit aan de veren liggen of aan de montage?
Precies. Eigenlijk moet je meten op een strakke beton- of asfaltvloer die goed waterpas ligt.Meestal ligt zoiets aan de ondergrond.