Beste Skoda fans!
Allereerst ben ik op dit forum nieuw. Heb via de zoek functie al gezocht maar kon helaas geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik sta op het punt om een skoda fabia 1.4 75 kw combi uit 2006 te gaan kopen. Heb de auto al bekeken het is een plaatje. Na de motor (koud) te hebben gestart liep deze als een zonnetje. Echter na het openen van het bijvul punt voor de olie begon de auto zeer onregelmatig te lopen en het gele motormanagement lampje begon te branden. Heeft hier al iemand ervaring mee? Ik weet (van de oudere auto's) dat als je de bijvul opening open maakt de motor normaal moet blijven draaien. Of heeft de techniek zich de afgelopen jaren sterk veranderd? De verkoper garandeerde mij dat ik kwam van de carter afzuiging omdat de druk wegviel? Dit is het enige wat mij tegen houdt tot het kopen van deze auto. Weet hier misschien iemand een antwoord op?
Alvast hartelijk dank voor het reageren.
Met vriendelijke groeten,
Marco
Allereerst ben ik op dit forum nieuw. Heb via de zoek functie al gezocht maar kon helaas geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik sta op het punt om een skoda fabia 1.4 75 kw combi uit 2006 te gaan kopen. Heb de auto al bekeken het is een plaatje. Na de motor (koud) te hebben gestart liep deze als een zonnetje. Echter na het openen van het bijvul punt voor de olie begon de auto zeer onregelmatig te lopen en het gele motormanagement lampje begon te branden. Heeft hier al iemand ervaring mee? Ik weet (van de oudere auto's) dat als je de bijvul opening open maakt de motor normaal moet blijven draaien. Of heeft de techniek zich de afgelopen jaren sterk veranderd? De verkoper garandeerde mij dat ik kwam van de carter afzuiging omdat de druk wegviel? Dit is het enige wat mij tegen houdt tot het kopen van deze auto. Weet hier misschien iemand een antwoord op?
Alvast hartelijk dank voor het reageren.
Met vriendelijke groeten,
Marco