Ontkoppelen telefoon(bluetooth)

vanduuren

Nieuw lid
Goedemorgen,

Sinds een paar dagen ontkoppeld mijn telefoon(Samsung grand prime) zichzelf om de zoveel tijd, om daarna weer te koppelen, is dit een telefoon probleem of de radio(admundsen met Navi).

Ken iemand dit (nare) fenomeen?

0ri0n88

Forumguru
Ken het niet in een skoda maar wel in een fiat scudo.
Daar deed ik eerst de telefoon uit de lijst wissen en dan weer opnieuw verbinden en onthouden en sindsdien geen problemen meer, wellicht het proberen waard..

0ri0n88

Forumguru
Laat even weten of het werkt is wel handig voor als iemannd anders straks hetzelfde probleem zou hebben ;)

vanduuren

Nieuw lid
Lijkt opgelost, ontkoppeld en weer gekoppeld. Vreemde is wel dat het soms lang duurt (10min) alvorens de melding gekoppeld in beeld verschijnt, is dat normaal? Ik wilde nog wel eens op de telefoon via bluetooth de boel koppelen/verbinden omdat het wat lang duurde voordat hij de telefoon herkende via BT, denk dat daar de bron van het probleem gelegen heeft. iig bedankt voor de reactie!

0ri0n88

Forumguru
Lijkt opgelost, ontkoppeld en weer gekoppeld. Vreemde is wel dat het soms lang duurt (10min) alvorens de melding gekoppeld in beeld verschijnt, is dat normaal? Ik wilde nog wel eens op de telefoon via bluetooth de boel koppelen/verbinden omdat het wat lang duurde voordat hij de telefoon herkende via BT, denk dat daar de bron van het probleem gelegen heeft. iig bedankt voor de reactie!

Staat je Bleutooth standaard aan? Of zet je hem pas aan in de auto? Ik verbind namelijk altijd pas als ik in de auto ben en dan verbind die vrij snel als die al aan staat duurt het soms wat langer maar 10 minuten is vrij veel denk ik zo.
wel fijn dat het opgelost lijkt te zijn :thumbsup:

0ri0n88

Forumguru
Ja die bedoel ik ja, wellicht dat die maar eens in de zoveel tijd checkt voor bleutooth apparaten in de buurt dit is volgens mij in te stellen maar kost wel extra batterij als je dit hoger zet. Denk dat als je je telefoon alleen al van schermbeveiliging afhaalt hij meteen gaat verbinden.

Bovenaan Onderaan