Onverwachte Modificatie op de Fabia Combi...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
zonde zonde zonde... hopelijk ben je goed verzekerd... al blijft t zonde van een zo nieuwe auto.

[/ QUOTE ]

Ben gelukkig wel goed verzekerd ja /forum/images/graemlins/smile.gif dus dat is een voordeel /forum/images/graemlins/smile.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
SUKKELS

[/ QUOTE ]
Ik zal het onthouden....
spreek je nog wel wanneer ze jou auto leegroven... Ondanks dat je alles eraan hebt gedaan om het te voorkomen!!
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wat is er precies gebeurd en wat is er ontvreemd?

[/ QUOTE ]

Heb hem gister avond rond kwart voor 7 in driebergen geplaatst op het kerkplein, mijn vriendin heeft toen haar tas in de kofferbak gelegd, en vervolgens gevraagd aan mij wat ik doe met mijn laptop...
Op het moment dat ze dat vroeg, fietste er iemand langs (die naar mijn vermoeden) heeft gedacht: "LAPTOP... daar ga ik zo eens even kijken want dat heb ik nog niet in mijn collectie"

Laptop heb ik vervolgens mee naar binnen genomen het restaurant in en het afdekzeil van de koffer dicht getrokken!

Vervolgens kom ik om 10 uur bij de auto en liggen die 2 ruiten eruit...

Wat er ontvreemd is:
De tas van mijn vriendin, de MP3 speler die in de tas zat, een paar Lumberjack schoenen van 100 euro die in die tas zaten, boek met aantekeningen van mijn vriendin, en een koffer met een stuk of 70 cd erin (90% gekopieerd) al met al.... TEVEEL!!! /forum/images/graemlins/407.gif
 
Best een klotestreek..

Ik heb het helaas zelf ook een keer meegemaakt..
En wat hadden ze gejat? 50 cent.. Triest
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Best een klotestreek..

Ik heb het helaas zelf ook een keer meegemaakt..
En wat hadden ze gejat? 50 cent.. Triest

[/ QUOTE ]

Zo heey... dan is die gozer 50 cent rijker, en hoeveel kost het jou vervolgens... Je eigen risico, een hoop emotionele schade (het doet toch altijd wel iets met je...), een sloot tijd, minimaal een ochtend om aangifte te doen en vervangende ruit te regelen etc etc en een kapotte auto! /forum/images/graemlins/confused.gif
 

Hoppe

Lid
Slechte foto, ik laat de plaats delict liever zo achter.
Crimescene.jpg

Succes met aangifte doen, Politie is waarschijnlijk druk met het land veilig maken vanuit de berm.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Succes met aangifte doen, Politie is waarschijnlijk druk met het land veilig maken vanuit de berm.

[/ QUOTE ]

deze typ-miep had zowaar tijd voor me /forum/images/graemlins/smile.gif ondanks dat ik zeer veel zuurstokken zag rijden /forum/images/graemlins/ooo.gif
 

JettaFreak

Actief lid
Het is, naast het hogere maandbedrag in de lease, DE reden waarom ik heb gekozen voor de 'gewone' Octavia en niet voor de combi. Bij de 'gewone' versie zijn de mogelijkheden om in de kofferbak te komen een stuk kleiner.

Bij de introductie van de VW Vento werd door de fabrikant trots gemeld dat de neerklapbare achterbank afsluitbaar was. Dat zou kofferbakinbraken via het interieur moeten tegengaan. Weet iemand of dat eigenlijk geleverd wordt op de Skoda's?
 
Mijn tip:

laat er zo min mogelijk in liggen, en in het geval van een Combi: laat gewoon lekker het rolluik open. Zodra men ziet dat er niets te halen valt zullen ze ook het ruitje niet zo snel inslaan.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn tip:

laat er zo min mogelijk in liggen

[/ QUOTE ]
Og in mijn geval is het simpel, heb geen dingen meer die erin moeten liggen... (het cd-koffertje) dat was namelijk het enige dat er altijd in lag...
 

rickske

Actief lid
Hoe dan ook DJNeO bij alle pech toch een gelukkige verjaardag gewenst. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Fabia

† In Memoriam
[piiieeep] man, das balen voor je. Wat een wereld leven we toch in /forum/images/graemlins/ahum.gif
 
Ik heb ook een combi en vanwege mijn werk als vertegenwoordiger altijd spullen achterin liggen, ofwel kratten met documentatie/werkschoenen/helm etc. en soms ook spullen van klanten. Om die reden is het niet mogelijk he rolscherm open te laten, dat kan mijns inzien alleen als de bak geheel leeg is. Het enige voordeel is dan wel weer dat ik er nooit echt waardevolle spullen in achterlaat.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hoe dan ook DJNeO bij alle pech toch een gelukkige verjaardag gewenst. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Danku Danku /forum/images/graemlins/cheer.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan