Onze 'Faab'...

Onze \'Faab\'...

Hallo Skoda fans!
Ik ben zojuist ingeschreven als 'member'. Nooit geweten dat dit forum bestond! Weliswaar een beetje laat, maar nooit té laat!

Ik ben een Fabia fan van het eerste uur. Onze eerste 'Faab' kocht ik op de schrikkeldag van het jaar 2000. Een van de vroege Faabjes dus. Het was een 1.4 MPI hatchback. Hoewel deze bijzonder goed beviel, hebben we vier jaar later alsnog voor de combi gekozen. Die vinden we toch echt de mooiste, en vooral erg praktisch. Het werd een 1.4 16V 55Kw in de 'Choice' uitvoering. Ik ben er helemaal 'weg' van, een zalige auto. Ik heb de standaard Conti-banden er onderuit gerukt, bijna letterlijk, want dat is rommel (weet ik na 3 VW's met Continentals). Ik heb graag veel geld bijgelegd voor een set Michelin Primacy 195-er's. Want echt, de band maakt of breekt de auto!!! Dit zoeft, als een limousine!

Enfin, dat was het voor nu. Ik beloof regelmatig terug te keren op 't forum. Hartstikke leuk, ik ben blij jullie gevonden te hebben!

Groeten, Pombal12. (foto's volgen...)

Frankie

Actief lid
Re: Onze \'Faab\'...

@Daniel Fabia

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Groeten, Pombal12. (foto's volgen...)

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
foto's???

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

huh ??

Welkom altijd handig een ervare Skoda rijder on-line

Ik ben wel benieuwd naar je nick naam "pombal12" ?
Is dat een computer spel ofzo

groeten IBIFR

Fabia

† In Memoriam

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pombal12</font><hr />

Hallo Skoda fans!
Ik ben zojuist ingeschreven als 'member'. Nooit geweten dat dit forum bestond! Weliswaar een beetje laat, maar nooit té laat!

Ik heb de standaard Conti-banden er onderuit gerukt, bijna letterlijk, want dat is rommel (weet ik na 3 VW's met Continentals).

[/ QUOTE ]

Ben helemaal met je eens, kon niet wachten tot die banden opgesleten waren onder mijn toenmalige nieuwe Golf. Wat een waardeloze banden zijn dat, erg hard, veel herrie erg onconfortabel.

De foto's!
...creatief geweest, op de zeedijk van Westkapelle...

Groeten,
Pombal12 (pombal is een "duiventil")

Bijlagen

• 27386-Faab1.jpg
    27386-Faab1.jpg
    20 KB · Weergaven: 41
Pombal12 heeft afgehaakt...

Na twee Fabia's in 9 jaren werd het tijd voor wat anders. Met lichte spijt, maar terugkijkend op heel wat fijne kilometers, heb ik op 18 december 2009 afscheid genomen van mijn Faabje. Zij is inmiddels in goede handen van een collega.

Vrijwel direct na het afscheid stond mijn gloednieuwe KIA VENGA 1.4 CVVT X-ecutive voor de deur. Ik ben er erg gelukkig mee.

Ik wens ieder Skoda forumlid heel veel geluk en vooral veilige kilometers toe.

Tabee!

Pombal12

Delight

Actief lid
Ja...we zullen maar zo zeggen....iedereen maakt fouten... :D
Nee...zonder gekheid....mooie auto die Kia! :xyxthumbs:
Veel plezier ermee.

Bovenaan Onderaan