Onze "nieuwe" auto...

Hoi allemaal,

Gisteren onze "nieuwe" skoda opgehaald. Onze 5de waar we de beschikking over hebben, en onze 2de zelf aangekochte skoda.
Het is een Skoda Octavia Combi Style DSG (1.0) met 116 PK in de kleur Pacific Blue. 126K op de teller en van aug 2018...

Hondenrek/bagagerek is inmiddels besteld en wil hem nog gaan laten chippen en de DSG instellingen aanpassen....
We wonen in Zoetermeer, dus tips op dit gebied houd ik me aanbevolen voor.

Momenteel hebben we een Rapid uit 2019 als private lease en hiervoor hebben we 2x een octavia combi als lease auto gehad en een fabia als 2de autootje (4jr geleden). Je kan dus wel zeggen dat we fijn rijden in Skoda's :)

Cordoba

Forumguru
Pacific blue is een kleur die je niet zo vaak ziet, als het al blauw is, is het bijna altijd Race Blue. Ik zal eens opletten of ik 'm spot (ik woon in de buurt van Zoetermeer, en kom er regelmatig).

hemi24

Forumguru
Welkom!

Is het een andere Octavia dan die op de profielfoto?
Want die is toch echt Race Blue..!

Pacific blue is donkerblauw uni (zoals bijgevoegde afbeelding)

1651776557403.png

Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Die race blauwe heeft hij al in 2016 gepost. Dat was een van zijn eerdere lease wagens.

Die race blauwe heeft hij al in 2016 gepost. Dat was een van zijn eerdere lease wagens.
Klopt, de race blue octavia had ik voor de rapid. Maar deze kleur is toch echt anders dan de race blue. Het lijkt op race blue, maar dan niet metallic... Ben nu wel benieuwd welke kleur we wel hebben :)

Links onder: Skoda Octavia Combi 1.6 TDI handbak (vanwege bijtelling) Style Business in Lava Blue en de Fabia die we hadden.
Rechts onder: Ophalen van de nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG Style Business in Race Blue
Bovenin: De Skoda Rapid 1.0 Clever handbak (private lease)
En Profiel foto is nieuwe Skoda Octavia 1.0 DSG Style in (kleur: Race Blue / Energy Blue / ????)
Over 1 maandje gaat de Rapid ingeleverd worden...

Bijlagen

• DSC_0692-COLLAGE.jpg
    DSC_0692-COLLAGE.jpg
    1.018,5 KB · Weergaven: 33
Bovenaan Onderaan