Ook aan de O2

Na een tijdje wachten is mijn O2 ook bij de dealer aangekomen.
Ik ben ff gaan kijken hoe hij er nu uitziet en moet zeggen dat de eerste indruk prima bevalt :D

Er moet nog een weekje gewacht worden in verband met de gewenste uitleverdata van de leasemaatschappij\werkgever combi maar dat is bepaald onoverkoombaar.

Het is een Octavia Combi Business Edition geworden met 2.0 TDI en roetfilter in de kleur Island Green.
Verder nog wat leuke opties:
Duo Ivory bekleding
Dimmende buitenspiegels
Extra ruimte in de kofferbak
Netafscheiding
ESP
kenwood NV-DX79GA navigatie incl. TMC en Blauwtand

Ik kan niet wachten om het plaatje in z'n geheel te zien.

herbiek

Senior Member
Mooie auto! Gefeliciteerd. Ik heb hem ook een week geleden in de kleur Island Green besteld. Helaas niet zo'n budget als jij.. dus stuk minder luxe....
Met extra ruimte bedoel je dat je een vlakke laadvloer krijgt..? Een soort van ruimte bovenop de normale laadvloer...

Niet bang dat ze je navigatie er uit slopen? Ik vind het een prachtig ding, maar je kunt er geen frontje afhalen toch? (antidiefstel beveiling?)

Bedankt,

Ik heb er wel over nagedacht maar had geen zin meer om te sjouwen met frontjes. Hopelijk is de security code voldoende om ze af te schrikken.
Heb nu een KD-NX901 van JVC (1-DIN) maar neemt toch wel ruimte in beslag.

Die extra ruimte is een dubbele bodem waardoor je wat spullen uit het zicht kan plaatsen wanneer het dekzeil open staat. Ik heb bij Stationwagens toch het idee dat een dicht zeil het inbrekersgilde sneller in de verleiding brengt om een kijkje te nemen.

B.T.W. Die Octavia's zijn standaard toch al behoorlijk luxe.. 3 jaar geleden moest ik met mijn huidige Seat een hoop opties laten staan. Die was standaard behoorlijk kaal.

Rayzman

Actief lid
Als je hem binnen hebt kan je dan wat foto's en een review van je navi maken? Er is zo weinig te vinden over die Kenwood sets.
Ik heb overigens die set ook besteld, maar m'n auto wissel is pas in juli.

Als je hem binnen hebt kan je dan wat foto's en een review van je navi maken? Er is zo weinig te vinden over die Kenwood sets.
Ik heb overigens die set ook besteld, maar m'n auto wissel is pas in juli.

Dat zal wel lukken denk ik..
Ik had zelf ook gezocht erop maar deze is sowieso erg nieuw. Ik had 11 weken geleden zijn voorganger besteld maar deze kon men ook leveren voor dezelfde prijs. Ik klaag niet :tongue:

Ik weet niet of dit forum de beste plek is maar hou je wel op de hoogte.

Ik zet ook maar wat kleine pics erbij :)

Eentje met de huidige auto broederlijk ernaast en eentje van het interieur (zonder kenwood)

Bijlagen

• oud_en_nieuw3.jpg
    oud_en_nieuw3.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 42
  • binnen1.jpg
    binnen1.jpg
    7,6 KB · Weergaven: 49
Ik heb hem :rockon:

Ooh wat kost het een moeite om niet te hard te rijden. Het is echt een verschil met de Seat.. toch zal ik die na 3 jaar trouwe dienst wel missen.

Ik moet de manuals echt eens rustig doornemen. Vooral het navi systeem bood vandaag nogal wat uitdagingen maar kwam er niet aan toe om e.e.a. uit te pluizen.

Beloofde review van het systeem volgt.
Wanneer ik wat tijd heb zal ik wat pics plaatsen..

Herbie

Lid
Je moet de gegevens van je auto nog aanpassen. En graag wat foto's van exterieur en interieur.

Gefeliciteerd met deze mooie auto :471:

Dank u...

Is wel wennen, ook om in te parkeren.. Die auto kon ik bijna met ogen dicht ergens in proppen.

Parkeersensoren zijn wel heel gevoelig :D Je wordt al bijna gestressed wanneer je nog 30 cm te gaan hebt..

VEEJAY

Forumguru
Sranangman Fawaka! Ik had op zijn minst 20" blingbling verwacht van een sranangman, boeng tranga waggie heb je hoor.

later

ad5000

Actief lid
Mooi man, nou alleen nog een paar grote foto's...! :-)
Veel veilige en vooral fijnen kilometers!

Ik snap jou deja vu gevoel.
Goede smaak qua kleur en uitvoering trouwens :D

Dank u..

Zal vandaag een paar foto's maken.
Ben vooral bezig met het lezen van de handleidingen in de weinige vrije uurtjes.

Vandaag o.a. proberen om de telefoon te koppellen.. A/V Systeem te personaliseren enz.

En natuurlijk lekker een eindje rijen :D

Daar zijn we dan met een kleine update..

Vandaag wat kilometers gemaakt richting onze zuiderburen.

Ging allemaal lekker maar.....

Op de Belgische wegen komt er een geluid naar boven uit het dashboard. Er zit iets in wat behoorlijk resoneert en zelfs boven de stereo uit komt.

Op de nederlandse wegen is het me niet eerder opgevallen. Wel als er een flinke oneffenheid wordt weggewerkt hoor ik nu hetzelfde geluid maar dat is dus eenmalig.

Als er mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben en weten wat het is dan hoor ik het graag.

Bovenaan Onderaan