Ook besteld

Henny

Actief lid
Eindelijk besteld: Octavia 1,6 mpi, Elegance, Storm blue, duo ivory, MaxiDot, wisser achterruit, Audience en Vega velgen. /forum/images/graemlins/smile.gif Nou nog wachten tot half januari (??) en dan maar hopen dat deze niet meteen weg is; stuurslot enzo. Heeft iemand ervaring daarmee?

Karstieman

Forumguru
Ik heb ervaring met wachten /forum/images/graemlins/wink.gif
Wachten is niet leuk.

Verder: Gefeliciteerd met je nieuwe Octi !!!

Ach Karstieman, jij wist de tijd wel te doden met het plaatsen van "reacties" /forum/images/graemlins/yeah.gif

Karstieman

Forumguru
Ja, dan had ik tenminste nog een beetje het 'Skoda-gevoel' /forum/images/graemlins/smile.gif

Maar even back ontopic:
Omdat de nieuwe Skoda's allemaal een startonderbreking hebben zal hij niet zo snel gepikt worden.
Ik heb vroeger meerdere stuursloten gehad en kan alleen maar zeggen dat ze je stuur beschadigen en storend rondglijden door je auto als je aan 't rijden bent. Je legt 't stuurslot tenslotte niet steeds in de kofferbak.

Henny

Actief lid
Ja die startonderbreker had ik ook op m'n Octavia van 2002, maar er zijn er wel 3 (allemaal ongeveer even oud) in 1 week gepikt, zonder glas/braakschade.... Is dus niet genoeg wat mij betreft. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Karstieman

Forumguru
@Henny: Volgens mij moet jij eens bij je dealer aankloppen. Want nadat ze in de garage geweest waren zijn ze ineens gepikt. Het zou me verbazen als ze bij jouw dealer / garage de sleutels niet stiekem hebben bijgemaakt.

Normaal gesproken krijg je een auto met startonderbreker dan ook niet zomaar gepikt.

Octaviarijder

Actief lid
Hoe dan ook, gefeliciteerd met het bestellen van je nieuwe octavia en ik hoop dat je er wat langer van mag genieten dan van je oude.

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe auto. Ik hoop dat je er veel rijplezier mee zult hebben.
Zet er een klasse 2 of 3 of 5 alarm op, dat slaap je wat rustiger.

rickske

Actief lid
Gefeliciteerd met de aankoop,veel lol en veilige kilometers met de auto als die er is Henny.

Henny

Actief lid
Bedankt allemaal. Ik vergat ook nog het multifunctionele stuur te vermelden.
Over de startonderbreker hoorde ik nu weer hetvolgende verhaal: men maakt de auto van buiten open. Schijnt niet zo moeilijk te zijn. Dan motorkap open en daar iets electronisch(?) verwisselen, zodat de inbrekerssleutel wel matcht met de code van de auto en hij kan gestart worden ....
Toch maar eens bij de ANWB informeren...

Bovenaan Onderaan