Begin augustus ook maar een RS Combi aangevraagd. Alleen zal de mijn pas in de eerste week van februari geleverd worden. En dan wel in de kleur Candy Wit. Inderdaad, niet leverbaar in NL, maar als je lang genoeg zeurt kennelijk wel
. Als enige optie heb ik verwarmde voorstoelen genomen om de leaserpijs laag te houden. Ik ging eerst voor een 2.0 TDI DSG Business Edition. Ik heb echter besloten mijn privé Passat Variant VR6 weg te doen en wat meer geld in de leasewagen te steken. Ik ben een autoliefhebber en verwacht dan ook veel plezier aan de unieke wagen. Tenzij ik mensen op gedachten breng, zal ik de enige witte RS in NL rijden. Makkelijk herkenbaar dus voor Forumleden. Wel balen dat ik zooooo lang moet wachten. Maar het is niet anders.
Voor de geïnteresseerden, een echte VW rijder hierzo. Eigenlijk meer VAG rijder. Heb privé wat Golf MK1's en Passat 35i's versleten. Rij nu zakelijk een Toledo die dus door de RS wordt vervangen. Hou zo 1 hobbywagentje over, een Suzuki SC100GX Coupé. Meer een straatlegale kart dan een wagen. Dan heet ik mijzelf bij deze welkom
Voor de geïnteresseerden, een echte VW rijder hierzo. Eigenlijk meer VAG rijder. Heb privé wat Golf MK1's en Passat 35i's versleten. Rij nu zakelijk een Toledo die dus door de RS wordt vervangen. Hou zo 1 hobbywagentje over, een Suzuki SC100GX Coupé. Meer een straatlegale kart dan een wagen. Dan heet ik mijzelf bij deze welkom