ook even voorstellen

Hallo allen, mijn naam is Linda. Een paar weken geleden heb ik een Skoda Fabia combi besteld bij een dealer. Deze week wordt de auto geleverd. Sinds ik de auto besteld heb ben ik lid geworden van dit forum en kijk hier af en toe rond. Tot op heden heb ik altijd Opel gereden. Mijn huidige auto is een Opel Corsa bouwjaar 1999. Kortom: tijd voor wat nieuws. Na een proefrit in een Skoda Fabia was ik gelijk verkocht. Ik verheug me nu al op veel rijplezier in m`n nieuwe "Faabje'.

djmshell

Senior Member
Welkom op het gezellige forum.

En vele veilige km toegewenst...

Welke uitvoering heb je van de faab combi??

Bedankt voor je welkomstgroet djmshell. De uitvoering die ik besteld heb is: 1.2 TSi 63 kW Arctic. Kleur: antraciet grijs metallic.

TurboBooster

Forumguru
Hallo Linda.

Welkom op dit gezellige Škoda forum.
Auto van Broekhuis neem ik aan, komt die van mij ook weg want we zitten niet zover bij elkaar vandaan.

Groet, TurboBooster.

Bedankt voor de leuke berichtjes. Aanstaande vrijdag kan ik de auto ophalen bij Broekhuis te Assen. Er zitten verder geen opties bij. Vergeleken met mijn huidige Corsa is de Fabia al behoorlijk luxe vind ik. Vanmiddag heb ik even gekeken bij Broekhuis en ik ben o.a. ontzettend tevreden over de lakkleur. Antraciet grijs metallic past erg mooi bij deze auto. Ik verheug me nu al op vrijdag...:laugh:

Bovenaan Onderaan