Ook even voorstellen.....

Roord

Lid
Goedenavond Skodisten,

Ook ik zal me even voorstellen; ik ben Rogier, 36 en woonachtig in Etten-Leur.
Ik volg al een tijdje met plezier dit forum, en wil nu ook wat actiever deelnemen.

Sinds 2005 heb ik (positieve) ervaring met de Skoda Octavia. Eerst 4 jaar een zilvergrijze Octavia Combi 1.9 TDI gehad, en daarna 3 jaar lang een zwarte Octavia Combi 1.4 TSI Élégance mogen rijden.

In 2012 heb ik me laten verleiden door het 14% bijtellingsspook en rij tot op heden een Renault Megane Estate Bose, maar....ik ben terug bij zinnen gekomen en de volgende Octavia is 2 weken terug besteld!!

Het wordt dit keer een Octavia Hatchback 1.6tdi Élégance Businessline, brilliant silver, crinkel beige interieur, 17" Terion, met de volgende opties:
Sunset
DAB+
Trekhaak

De 18" Alaris heb ik op het laatst laten schrappen omdat op dat moment onduidelijk was wat dit voor de bijtelling zou betekenen. Op de RAI is aangegeven dat de 20% wel zou blijven, maar dat de bpm bij 18 en 19" omhoog zou gaan, wat gevolgen had voor de fiscale waarde van de auto.

Nou tot zover mijn introductie.
Het wachten op de nieuwe auto is begonnen.......

Gr. Rogier

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom Rogier:bloemen: Ik neem aan dat de nieuwe Octavia te laat komt voor de jubileummeeting van het forum in Breda (9 mei)?

Roord

Lid
Bedankt!

ja de Octavia zal inderdaad later komen dan dat.
Mijn huidige contract loopt af in week 33 (2e week augustus) maar ik hoop hem eind juni of begin juli te mogen ontvangen.

Zodra ik meer weet zal ik het uiteraard melden hier.

Waar wordt die meeting eigenlijk in Breda gehouden?

kansberg

Forumguru
Welkom op dit geweldige forum. Succes met het wachten op de nieuweling, die 6% procent extra bijtelling ben je snel vergeten als je eenmaal in de Skoda rijdt :jaja:

CDK

Forumguru
Welkom Rogier, gefeliciteerd meet je bestelling en dank voor je voorstelling ;)

Bovenaan Onderaan