porsche danny
Senior Member
Sinds 2 weken rijd ik nu een superb II combi 1.8 tsi. Na jaren in een VW T4 2.5TDI te hebben gereden, was het de hoogste tijd voor een andere auto. Eerst was ik op zoek naar een achterwiel of 4wiel aangedreven auto. Nadat een vriend van me een Passat had gekocht was ik overstag en vond voorwiel aandrijving geen bezwaar meer. Mede door het ESP zijn de nadelen er wel ver uit. Na nog even gekeken te hebben naar een opel vivaro, toch weer terug naar mijn eerste keuze, de superb. De auto is zwart en van 2010 met 121000km op de teller. Met mijn gemiddelde van 9000 Km/jaar kan ik nog wel even vooruit. Het enige wat mij een beetje tegen stond waren de 16 inch velgen. Die lijken wel erg klein onder deze auto. Omdat ik 3 dagen na de aankoop terug moest naar de handelaar waar ik hem heb gekocht om mijn bus op te halen, heb ik daar een dorp verder een mooie set 10 spaaks audi A3 velgen gekocht. Dat ziet er gelijk een stuk mooier uit.
Zelf ben ik een doe het zelf sleutelaar en zal de auto geen dealer meer van binnen zien. Mijn nickname heb ik gekozen omdat ik als hobby auto voor de zomer een 911 Carrera cabrio uit 1988 heb. Ook hier doe ik het sleutelwerk zelf. Tot aan een complete motor revisie aan toe.
Zelf ben ik een doe het zelf sleutelaar en zal de auto geen dealer meer van binnen zien. Mijn nickname heb ik gekozen omdat ik als hobby auto voor de zomer een 911 Carrera cabrio uit 1988 heb. Ook hier doe ik het sleutelwerk zelf. Tot aan een complete motor revisie aan toe.