Ook even voorstellen

Eric B

Lid
Hallo Allemaal,

Mijn Naam is Eric en ik ben sinds een kleine week in het bezit van een Skoda Fabia 2 1.2 TDI Greenline
Bouwjaar 2011 en 108.000 km op de teller.
Heb in 2011 kort een leasewagen van dit type gehad en nu dus een eigen.

Heeft Climat control, leren stuur, leren handvat handrem, parkeer sensoren. Vond de kleur apart en hij ziet er nog uit als nieuw dus erg blij mee.

Heb me wat door het forum gelezen en kan daar aardig wat info uithalen. $_852.jpg

Hakar

Donateur
@Eric B Welkom op dit forum.
Nog maar kort op in het bezit van je Fabia, en nu al last van vandalen die met spuitbussen de gele onderdelen van de auto hebben verminkt? :laugh:

Cordoba

Forumguru
Welkom Eric, ik hoop dat je lak zo blijft glimmen, en dit niet na een paar wasbeurten is verdwenen. Ik zie dat de poetser bij de verkoper in elk geval al een flink glimmende dressing op de banden heeft gesmeerd, en hoop dat ie niet iets vergelijkbaars op de lak heeft gedaan.

Eric B

Lid
Welkom Eric, ik hoop dat je lak zo blijft glimmen, en dit niet na een paar wasbeurten is verdwenen. Ik zie dat de poetser bij de verkoper in elk geval al een flink glimmende dressing op de banden heeft gesmeerd, en hoop dat ie niet iets vergelijkbaars op de lak heeft gedaan.

Nou hij was wel behoorlijk vettig op de lak inderdaad. Binnen ook wel aardig wat poetsmiddel en cockpitspray gebruikt maar dat zie je meestal bij verkopers. Heb hem inmiddels wel gelijk even goed gewassen en gesopt. En ik had natuurlijk extra opgelet of de lak wel ok was en niet vol was krasjes en zo. Maar hij is echt heel strak. Je ziet aan een auto wel of hij netjes behandeld is aan zijkanten van portieren en balk bij instap of stoelen etc. of kofferbak en tildrempel etc. En ik heb er 9 bekeken 1 zelfs met maar 79 duizend op de teller uit 2012 . Helaas was dat een verkoper zonder enige technische backup in zijn pand en de auto stond ergens in een garage elders in een hoek. Dus voor garantie etc hoefde ik bij hem al niet te zijn. Deze stak er in onderhoudsboekje en staat bovenuit. Heb wel bij de dealer een historie opgevraagd, hoop dat ik die krijg.

Bovenaan Onderaan