Ook even voorstellen..

Dory

Senior Member
Hallo allemaal, ik ben Ed en lees al een poosje mee op dit leuke forum. Samen met mijn echtgenoot wachten wij in spanning de levering van de in mei bestelde Kodiaq af. Deze staat gepland voor week 48 dus dat duurt niet zo lang meer. Voor ons is bijna alles aan de Kodiaq nieuw zoals het infotainment systeem :lezen:en de rest van alle features dus dat wordt straks een weekje kamperen in de auto om alles in te stellen. Inmiddels lees ik met veel plezier alle topics op dit forum.
Zodra ik de auto bij de dealer staat zal ik proberen een paar foto's te plaatsen.

Groeten Dory........ Ed

VAG-man

Forumguru
Welkom Dory en Ed.
Spannend het wachten op een nieuwe auto.
Welke opties zitten er zo al op?
We zien graag de foto's tegemoet.

• Leuk
Waarderingen: Dory

Antera

Donateur
Van harte welkom en succes met het wachten op je nieuwe auto waarna de mooie kmters kunnen beginnen

• Leuk

Dory

Senior Member
@VAG-man,onze kodiaq is een Bus Ed Plus met DSG, 150pk. Quartz Grey.
Trekhaak wegklapbaar
Bus upgrade pakket
Style pakket
Hill Hold control
ACC ass+frontassist
Lane assist is niet aanwezig maar voor zover ik weet kan dat wel geactiveerd worden.

Maarrrrrr, de dag ná dat ik me hier had voorgesteld, kreeg ik een mailtje van de dealer dat de Kodiaq binnen was en als we zin hadden kon komen kijken. Dus wij zaterdag naar de dealer en daar stond ie dan. Ik heb wel wat foto's gemaakt maar ik weet niet of ik ze onder dit topic mag plaatsen.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
maar ik weet niet of ik ze onder dit topic mag plaatsen.
Tuurlijk mag je dat.....
Wat hinderlijker is dat je alles VET gedrukt hebt

Je kunt nog aanpassen en dan dus alle tekst selecteren en ff de B aanklikken en als goed is dan heb je normale tekst dikte

• Leuk

Dory

Senior Member
@EdK, bedankt voor de tip, :thumbsup: ik denk dat ik het goed gedaan heb. Maar nu nog foto's plaatsen en ik weet niet hoe dat moet.:pieker:

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
@Dory In zelfde vak waar je je tekst hebt gezet klik je nu op bijlagen
Dan krijg je de verkenner en kun je naar de map gaan waar de foto(s) staan
Dan de foto selecteren en dan heb je nog keuze miniatuur die ik NOOIT kies.
dus de andere optie aanklikken en daarna reageer aanklikken
of als je er nog tekst bij wil zetten dan kan dat ook nog voor je reageer aanklikt

Dory

Senior Member
De kodiaq staat op een afgesloten terrein met nog +/- 50 andere Skoda,s en Seat,s. Het was koud en de auto was beslagen. Niet echt lekker dus. Terug bij de verkoper kwam de hamvraag op welke datum ze de Kodiaq konden afleveren.
Nou had ik stilte gehoopt dat de auto wat later binnen zou komen bv week 49 zodat we met nog een maand te gaan het kenteken op 2020 konden zetten. De dealer heeft er totaal geen moeite mee, dus hebben we hoe zuur ook toch besloten de Kodiaq in Januari 2020 op kenteken te laten zetten. Het leven is hard.

Bovenaan Onderaan