Ook even voorstellen

Ik ben al wat langer lid van het forum, maar had mij nog niet voorgesteld.
Ik ben lid geworden omdat ik een nieuwe leaseauto besteld had en na een jaar wachten gezegd werd dat de levertijd onbekend was.
Nou mag ik ook niet klagen als ik hier de verhalen hoor.
Mijn Skoda Octavia Combi 1.0 DSG Business Edition + is besteld in Oktober 2022 en wordt over 2 weken thuis afgeleverd.
Kleur: Lava Blue, Opties af fabriek: Travel Assist en Functie pakket. Dealer optie: vaste trekhaak

Ik vind het wel jammer dat er geen achteruitrijcamera op zit. Dat zit op mijn huidige Skoda Octavia Combi 1.0 DSG (bouwjaar 2019) wel en gebruik ik vaak. We gaan het zien als de nieuwe geleverd wordt of ik het echt ga missen.

Herperduin

Forumguru
Welkom. Lekker lang mogen wachten maar straks een mooie nieuwe. Benieuwd of het heel veel positief verschil merkt. Hoop voor jou van wel!

EvdB

Senior Member
Dat van de achteruitrijcamera herken ik. Ik gebruik deze nu ook vaak en is ook heel handig bij het aankoppelen van de caravan. Ga het eerst ook even aanzien om het weer zonder te moeten doen. Ik begrijp het werkelijk niet waarom deze niet standaard aanwezig is of zelfs maar als optie te bestellen is in NL. De wegen van PON zijn ondoorgrondelijk!

Antera

Donateur
Van harte welkom.

Ik kan een Orginele camera monteren voor je indien gewenst. Kan prima op jouw auto namelijk. Voor meer info contact me maar even

1983jeroen

Forumguru
Welkom!
Als je een beetje handig bent is een camera wel in te bouwen al weet ik niet of het op een O4 net zo makkelijk aan te sluiten is als in een O3.
Ik heb het op de huidige auto ook meteen na ophalen gedaan. Nu op tijdelijke leenauto zit het niet, maar mis het wel echt!

Bovenaan Onderaan