Ook even voorstellen

O2_1.2TSI

Actief lid
He hoi,

Na al een poosje hier te hebben “rondgesnuffeld” wordt het ook maar eens tijd dat ik me registreer en voorstel. Mijn naam is Gertjan, 35 jaar, getrouwd, vader van 3 dochters en woonachtig in Friesland.
Sinds de geboorte van onze tweeling zijn we op zoek gegaan naar een auto met wat meer kofferruimte. Als je dan gaat kijken naar verbruik, gewicht en laadvermogen kom je er al gauw achter dat de O2 combi er momenteel het gunstigste uitkomt. Na eerst op zoek te zijn gegaan naar een demo Greenline diesel kregen we de tip dat er ook een nieuwe benzine motor uit is. Na wat gereken is die het geworden. Octavia Combi 1.2 TSI Ambition Business Line Brilliant Silver met extra’s als zilveren dakrails en sunset.
Als het goed is, is hij vorige week geproduceerd, man wat duurt dat wachten lang! :1761:

Groeten,
Gertjan.

Roel

Lid
Welkom Gertjan.

Een goede keuze: meer power dan een gewone 1.6, maar wel met minder verbruik.

Ik weet ook uit eigen ervaring hoe lang het kan duren, voordat je nieuwe auto wordt afgeleverd. Maar ergens naar uitkijken kan ook leuk zijn!

Gr,

Roel.

O2_1.2TSI

Actief lid
@Roel "meer power dan een gewone 1.6, maar wel met minder verbruik."
:xyxthumbs: Daar ga ik voor, ben er zelf wel "op afgejaagd" dus ben benieuwd wat haalbaar is qua verbruik...:473:

@Gieliovd: bedankt, heb bijna geen nagels meer over...:eek:...(geintje)

Welkom hier; wachten duurt inderdaad lang. Ik wacht nu al acht weken en heb er nog drie te gaan als het goed is. Maar..... de voorpret is ook leuk.

Groeten, Ben

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , wachten duurt inderdaad heel lang . Ik lees het hier elke dag opnieuw . Veel succes met het wachten en daarna genieten met volle teugen .

cvegreen

Forumguru
Dan zit er niets anders op dan je ganse huis vol te leggen met folders . Dat schijnt te helpen . je bureaublad op je pc veranderen in een foto van een soortgelijke auto als jij besteld hebt . Dat zijn zo wat de enige zaken die je wachten kunnen verzachten .

Bovenaan Onderaan