Ook graag voorstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Forumlezers! Ik ben Jessica en ik lees af en toe hier mee! Waarom? Omdat ik wat wil bijleren hoe ik mijn auto het beste kan onderhouden. Ik zal niet veel kunnen inloggen omdat ik nogal veel reis maar af en toe ben ik hier wel. Als iemand reistips wil dan kun je die van mij krijgen hoor, tenslotte ben ik daar de persoon voor als stewardess zijnde!
Soms staat mijn auto 2 weken stil op een parkeer terrein; kan ik dan het beste de accu losmaken? Zie ik collega's wel eens doen??? Tot ziens.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum, je bent een reislustige dame. Wat voor Skoda heb?

My1stIbi

Actief lid
Voor die 2 weekjes zou ik de accukabels gewoon laten zitten. Als 't 2 maanden worden zou je 't kunnen overwegen, maar dan eigenlijk nog niet.
Goeie reis verder! :)

Exciter

Administrator
Daaag Jessica, ik heb je zojuist gebanned.

Je bent namelijk een man (geen kerel), die hier na zijn eerdere ban onrust komt stoken.
En daar hebben we het hier niet zo op.

Bah, een mannelijke stewardes, een baard met een rokje, moet er niet aan denken!

En weet je, als je slim was, ging je je auto 2 weken verhuren.

Exciter

Administrator
vBulletin is een slim stukje software. Ik ga hier de handleiding niet posten om de controle te omzeilen, dus: Zie je PM...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan