Ik vind het toch wel een groot verschil om direct een hele graad te schuiven. Je merkt dat goed.
Mijn nieuwe Fabia II kan halve graden instellen, dus neem ik aan de nieuwe O2 facilift ook.
Beoogde verhoging bedieningsgemak door een eenvoudigere vormgeving.Ik zie de logica er niet in...
Alsof we allemaal blond zijn en niet meer zelf kunnen nadenken.Beoogde verhoging bedieningsgemak door een eenvoudigere vormgeving.
Ik gok eerder op ordinaire kostenbesparing. Het is mooi verkocht als een 'meer premium uitstraling' (bij de introdcutie in de Passat CC), maar in de praktijk is de functionaliteit er gewoon op achteruitgegaan.Beoogde verhoging bedieningsgemak door een eenvoudigere vormgeving.
Ja, daar komt de winst vandaan. De wet van de grote getallen: voor één auto maakt het misschien een paar dubbeltjes verschil, maar als je al die dubbeltjes van alle auto's waar dit systeem in gebouwd wordt bij elkaar optelt, gaat het ineens wel hard.De temperatuur displaytjes zijn weg, dat is de besparing. Als daar de winst van VAG vandaan moet komen....
Overigens schijnt het nieuwe systeem inderdaad wel beter te werken dan het oude, hoewel ik daarover vooralsnog weinig te klagen heb. Of anders gesteld: het is beslist niet perfect, maar ik moet de eerste auto in deze klasse nog tegenkomen waar het wel perfect werkt.
Soms is ie wat enthousiast en is het toch wel wat kouder dan de 19,5 graden waar ie op ingesteld staat...Ik heb over de oude eigenlijk ook weinig te klagen. Waar ben jij niet (of minder) tevreden mee?
Soms is ie wat enthousiast en is het toch wel wat kouder dan de 19,5 graden waar ie op ingesteld staat...
Soms is ie wat enthousiast en is het toch wel wat kouder dan de 19,5 graden waar ie op ingesteld staat...