Ook ik zal me even voorstellen

Om een goed gebruik ook maar gewoon in ere te houden:
Ik ben Mike.
Na lang wikken en wegen, en vooral toch in dit forum kijken is afgelopen weekend de beslissing gevallen. De Fabia Combi GL is besteld.
Eigenlijk wisten we het al, maar de uitstekende service (en natuurlijk verkooptechniek) van de firma Hegeman in Arnhem hebben het laatste zetje gegeven.
En nu gaat het lange wachten beginnen.
Ik zal mij natuurlijk via dit forum op de hoogte houden.

Hetzer

Forumguru
Welkom op dit forum, en succes met het wachten, mooie kleur overigens van je Faabje,
wat voor auto rij je nu, en wat waren de andere auto's die je overwoog???

Op dit moment rijdt ik een Peugeot 206 SW. Deze heeft inmiddels 240000 km gelopen. Niets schokkend, maar wel een tijdstip om eens verder te kijken. Ook de ruimte speelde een rol. De SW is wel redelijk ruim, maar we zoeken toch een beetje meer. Ook de maandelijkse kosten spelen een rol.

Al met reden genoeg om de goedkope alternatieven te bekijken. Uiteindelijk hebben we de skoda en de seat echt van dichtbij bekeken. De Seat Ibiza ST kwam voor wat betreft het uiterlijk op de eerste plaats. We vonden hem wat sportiever ogen. Qua ruimte viel hij echter tegen.

Na wikken en wegen zijn we dus uiteindelijk voor de Skoda Fabia Combi greenline gegaan. En zoals je in de handtekening ziet, redelijk wat optische accessoires. De kleur hebben we pas besloten op het moment van bestellen, en de maxidot is er bij gekomen naar aanleiding van de omschrijvingen in het forum.
Niet dat Alles super duidelijk wordt door het hoge "off-topic" gehalte, maar het is vaak beter dan de omschrijving in de folders.

En nu dus regelmatig het forum bezoekn, naar mijn schermafbeelsing kijken, en vooral geduld hebben.....

Bovenaan Onderaan