Ook maar eerst even voorstellen

Tuono

Lid
Hoi,

Ik lees al even een tijdje mee. Maar voordat ik vragen ga stellen, zal ik me even voorstellen.

Ik ben een man van 41 uit de provincie Groningen, gelukkig getrouwd en heb 2 dochters en een grote hond. Een trekhaak is voor mij een must ivm een caravan.

Nu rij ik nog een Outlander PHEV, maar deze moet aan het einde van het jaar vervangen worden. De lease maatschappij heeft me een Skoda Kodiaq Style Business 1.4 tsi DSG aangeboden. Deze is al geconfigureerd (zwart, panodak, 3e zitrij, wegklapbare trekhaak, trailer assist, acc). Ik kon niets meer wijzigen en het chassisnummer schijnt zelfs al bekend te zijn. De auto zou nog dit jaar geleverd worden zodat ik het in januari kan gaan rijden. Of het een 1.4 of 1.5 zou worden, konden ze me niet vertellen. In de systemen zou nog een 1.4 staan, maar de auto is nog niet geproduceerd. We gaan het vanzelf zien.

Japanese Power

Donateur
Welkom "een man van 41 uit Groningen". Mooi vooruitzicht deze Kodiaq.
Nu nog even genieten van de 0% bijtelling ;) en straks ga je genieten van je beer!

Johan

Tuono

Lid
@Tuono man welkom.
Toevallig een Aprilia man?

Inderdaad, ik ben ook in het bezit van een Aprilia Tuono RSV 1000R . Een Dream Blue versie uit 2009. Toen nieuw gekocht en nu nog geen 9500 km op de teller. Door weinig tijd en weinig vrienden met een motor, rij ik eigenlijk te weinig. De eerste 2000 km heb ik volgens mij nog in het eerste jaar gereden. Misschien komt deze binnenkort wel te koop.

CDK

Forumguru
Van harte welkom! Wat een straf zal dat zijn van een Foutlander naar een Kodiaq ;)

Bovenaan Onderaan