Ook maar even voorstellen dan :)

Hi people,

Ik ben Dirkjan, sinds 5 oktober de berijider van een Skoda Fabia Greenline (leasebakje). Naast Dirkjan nemen ook de vrouw en drie kinderen (tussen 6-15) plaats in deze automobiel.

Maar het gaat natuurlijk ook om de auto, heb gekozen voor Rallye Green Metallic maar dat is eigenlijk overbodig om te vermelden, je kunt het zo wel zien ;)

skoda_voor.jpg

skoda_achter.jpg

skoda_zij.jpg

icecube

Actief lid
Mooie auto (heb er zelf ook een in bestelling staan in de kleur Aqua Blue) :grin:! Ik kan je vertellen dat er hier enorm veel info te vinden is!

wimv

Actief lid
@Dirk-Jan: schitterende auto in het fraaie Limburgse landschap. Mooie combinatie ! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe Skoda en we wachten nu gewoon op je rij-impressies.
Wim

Hetzer

Forumguru
Welkom hier Dirk-Jan, veel plezier hier op het forum, en ik kan niets anders zeggen dat je een ontzettend goede smaak voor kleuren hebt!!!!!!!
Ik rij zelf ook alweer 3 maanden in een Rally-Green Fabia

Hi people, dank voor het hartelijke welkom :)

Nee de foto's zijn niet op Hetzer geïnspireerd, gewoon even geparkeerd onderweg naar huis en wat plaatjes met de mobiel gemaakt ;)

Ja de kleur is nogal "gewaagd" hier op de parkeerplaats tussen het grijs/zwart/blauw maar daar houd ik wel van. Het staat erg goed! Ik ben er nog geen tegengekomen in het "wild" in deze kleur.

Leuk als er collega's op kantoor komen en horen van je nieuwe auto..."Toch niet die groene he??" :grin:

Goed gezien trouwens dat het in Limburg is, ik heb de "pech" dat ik gewoon via een stukje Mergellandroute naar huis kan tuffen :tongue:

De rijimpressie komt als ik wat meer kilometers maak, als ik het NU doe ben ik alleen maar lovend ;) Ach what the heck ik kan wel een eerste impressie maken....

Bovenaan Onderaan