Ook maar even voorstellen

Ik zal me dan ook maar alvast even voorstellen. Nog geen Skoda bezitter, maar daar komt over een maandje verandering in. Heb een Fabia Combi (1.2TSI 110pk, Racing Blue Metallic) in de Tour de France edition besteld. Met als extra opties:
- Licht en zicht pakket;
- Dab audio
- Intern navigatie systeem
- Climatronic

Verder zou mijn Fabia met Android Auto geleverd moeten gaan worden ipv MirrorLink. Dus kunnen we eens goed gaan testen hoe fijn dit werkt.

Dus ik ga vanaf nu heel veel dingen op dit forum lezen. En in een maandje zal ik me waarschijnlijk wel weer melden met wat foto's :)

Altos

Banned
Welkom en gefeliciteerd met de bestelde auto!
Alvast voor de duidelijkheid: de kleur heet Race Blue en het zal een Edition zijn. Ik heb deze ook in bestelling staan namelijk, dat staat voor het 120 jarig bestaan en niet voor de tour de france, al begrijp ik de verwarring wel omdat de site het zo laat lijken.
Desalniettemin, veel succes met wachten :sleep:

Der Einser

Forumguru
En veel dealers maken dezelfde fout.
Toen ik voor het eerst ging kijken naar voor onze nieuwe Fabia zei de dealer het zelf namelijk ook.
En stond deze onder het bord van de Tour de france.

Altos

Banned
Idd, net als mijn dealer. Echter in de folder/leaflet is te lezen dat het om de 120 jaar gaat maar de korting gepromoot wordt dmv de tour...vreemd dus.
Ach, het is een mooie complete uitvoering die nog voller te maken is en ik vinde de embleempjes en contrasten dmv stiksels en wijzerplaten wel wat hebben.

Ah, ook prima :).Het is in ieder geval een zeer complete auto, die ik hier en daar van nog wat extra's heb voorzien :)

@Cordoba ja ik kijk er ook wel naar uit om het te gaan testen. Ben sowieso wel van het testen van nieuwe toepassingen, dus deze zal grondig op de pijnbank gelegd gaan worden ^^.

En de rest bedankt voor de verwelkoming :)

Bovenaan Onderaan