bjorn_van_velthoven_
Forumguru
Hallo allemaal,
Sommige onder jullie kennen mij waarschijnlijk al ben intussen al op een paar samenkomsten geweest en er zijn wel al wat foto's van mijn Fabia 3 op het forum voorbij gegaan. Ik rijd een blauwe Fabia combi 1.2 TSI DSG uit 2015, gekocht met 7000km in september 2016 en intussen is de teller opgelopen tot 27000km. Hiervoor reed ik een Fabia 2 met 1.2 HTP , heb ik weggedaan omdat ik iets nieuws en krachtiger wou. Oorspronkelijk was het plan de Fabia 2 te vervangen voor een Octavia maar toen kwam er een mooie Fabia in beeld en ben ik er dan maar ook opgesprongen.
Verder kan ik jullie zeggen dat ik 20j ben, wonende te Buggenhout en werkzaam ben voor autokeuring Dendermonde.
Plannen met de Fabia 3:
- Chippen (intussen gebeurd)
- DSG laten optimaliseren (Afspraak staat intussen vast)
- Led nr plaat verlichting (Besteld)
- Verlagen
- Ramen rondom tinten
- Xenon
- Andere banden eronder
- Chrome band in de grill vervangen door een zwart exemplaar
- 18' velgen onder de auto (Octavia Rs velgen ?)
Sommige onder jullie kennen mij waarschijnlijk al ben intussen al op een paar samenkomsten geweest en er zijn wel al wat foto's van mijn Fabia 3 op het forum voorbij gegaan. Ik rijd een blauwe Fabia combi 1.2 TSI DSG uit 2015, gekocht met 7000km in september 2016 en intussen is de teller opgelopen tot 27000km. Hiervoor reed ik een Fabia 2 met 1.2 HTP , heb ik weggedaan omdat ik iets nieuws en krachtiger wou. Oorspronkelijk was het plan de Fabia 2 te vervangen voor een Octavia maar toen kwam er een mooie Fabia in beeld en ben ik er dan maar ook opgesprongen.
Verder kan ik jullie zeggen dat ik 20j ben, wonende te Buggenhout en werkzaam ben voor autokeuring Dendermonde.
Plannen met de Fabia 3:
- Chippen (intussen gebeurd)
- DSG laten optimaliseren (Afspraak staat intussen vast)
- Led nr plaat verlichting (Besteld)
- Verlagen
- Ramen rondom tinten
- Xenon
- Andere banden eronder
- Chrome band in de grill vervangen door een zwart exemplaar
- 18' velgen onder de auto (Octavia Rs velgen ?)