Volvohans
Lid
Mijn naam is Hans, woonachtig in het pittoreske Uithoorn. Ik ben in "blijde" afwachting van mijn Kodiaq 1.5 Tsi sportline dsg 5p magic black etc. Auto is in September besteld (actie auto leaseplan) bij Van Mossel. Aflevering zou in week 50 plaatsvinden. Maar word sedertdien vooruitgeschovenWordt hiervan (Helaas) niet van op de hoogte gebracht, dus maar bellen en mailen als verwachte levering week bereikt is om dat te horen dat de auto er toch nog niet is.
Lees op 't forum dat er al een aantal van de actie auto' 's uitgeleverd zijn dus hopenlijk ben ik ook snel aan de beurt!
Wachten duurt altijd te lang, en begrijp dat dealers hier niets aan kunnen doen, maar het is met name de gebrekkige communicatie die irriteert. Maar goed, als de Kodiaq er is hoort dat tot de voltooid verleden tijd! Wordt vervolgd!
Lees op 't forum dat er al een aantal van de actie auto' 's uitgeleverd zijn dus hopenlijk ben ik ook snel aan de beurt!
Wachten duurt altijd te lang, en begrijp dat dealers hier niets aan kunnen doen, maar het is met name de gebrekkige communicatie die irriteert. Maar goed, als de Kodiaq er is hoort dat tot de voltooid verleden tijd! Wordt vervolgd!
Laatst bewerkt: