Ook maar even voorstellen

Omdat het wel zo netjes is om je voorstellen doe ik dat bij deze.

Ik ben Johan, bijna 30, wonende in de regio Utrecht, en vanaf volgende week rij ik een Skoda Octavia Ambiente Hatchback uit 2002, de auto heeft de bekende 1.9 TDI motor met 66 Kw en 159.000 km gereden.

Hiervoor reed ik o.a. een Seat Ibiza 1.9 TDI 81 Kw, en daardoor ben ik met het TDI virus besmet, mede omdat ik ook ongeveer 25k km per jaar rijd.

Ik ben benieuwd hoe het mij bevalt, maar dat zal wel goed komen.

Omdat ik nog een radio voor in de auto moet kopen vroeg ik mij af of iemand kan vertellen wat de kleuren van de lampjes in de auto zijn, het is wel zo mooi als het allemaal hetzelfde is (of heeft iemand foto's).

Verder wens ik iedereen fijne kerstdagen! :santa: :473:

van inkel

Forumguru
Welkom op het gezellige skodaforum,
Bij de weg, de dashlampjes in mijn O1 zijn groen.
en volgens mij in alle O1's

Verder Prettige kerstdagen en een fijn 2008 in je Skoda.

Erik_NL

Forumguru
voorstellen -> welkom

Moi, Johan

welcome.gif

Fabia VRS

Nieuw lid
Enkel de eerste Octavia's (1997-1998) hadden rode verlichting in het dashboard, maar dat zijn er maar heel weinig geweest. De vernieuwde octavia met kunststof koplampen hebben allemaal groene verlichting.

Zo, winterbanden zijn er eindelijk onderuit. Mooie velgen eronder en even foto's geplaatst, had ik namelijk nog niet gedaan.

Het zijn alleen 16" geworden, achteraf was 17" mooier geweest, nu dan maar iets verlagen.
Iemand tips, ik heb al gelezen dat MAD de leverancier voor Skoda is, iemand ervaring mee? Verder zijn er H&R, Eibach, Koni? aan te raden of niet.
Ik wil het totale plaatje vervangen, compleet incl. dempers dus niet alleen de veren, en uiteraard ook niet teveel op comfort inleveren. Maximaal 30/35 mm in verband met de wildgroei van drempels.

Ik zie jullie tips graag tegemoet.:koffie:

Bovenaan Onderaan