Ook maar even voorstellen...

Porettuhcs

Senior Member
Hallo....

Ik lees al een klein jaartje met jullie mee... dus wordt het tijd om mezelf maar eens voor te stellen....

Ik ben Hein en woon in de regio Amsterdam.... Heb mijn tweede Skoda Octavia II in januari opgehaald.... Mijn eerste was een 1.6 FSI en nu de 1.8 TSI... wat een auto

Het is een zwarte combi in de elegance uitvoering
sportonderstel met de bijbehorende lichtmetalen velgen
half lederen intrieur (zwart)
Xenon
Maxidot
Stream radio

Top auto... zit alleen nog te twijfelen over een verlagingsset...

oja ennuh.... leuk en interessant forum !!

groet Hein

Porettuhcs

Senior Member
dank je... maar heb zoveel vragen nog... wat betreft welk merk.. waar te laten doen hoeveel cm... etc etc... maar het grootste struikelblok heb ik al mee.... mijn vrouw vind het oke :545:

Porettuhcs

Senior Member
Oja en ik zie dat ik vergeet om te vermelden dat ik een uitlaatsierstuk heb laten monteren en dat de ramen achter de B-style donkerder getint zijn....

cvegreen

Forumguru
Welkom hier , het is inderdaad een heel informatief forum , heb hier al heel veel opgestoken.
Ik zie dat je een lapje tekst bij je wagen hebt gezet , maar geen foto's . Ik zie graag hoe een ander zijn wagen eruit ziet , ik heb daarom ook zoveel mogelijk in mijn garage mijn wagen uiteengedaan.

purk

Senior Member
welkom en veel lees plezier.....

Aangezien jou octaaf al een sportonderstel heeft, zou ik persoonlijk niet verder gaan dat 30 MM om nog een beetje comfort over te houden.

Succes. Purk

Porettuhcs

Senior Member
@ cvegreen... bedankt... ik heb geprobeerd om de foto's van mij Octavia bij te voegen maar op de een of andere manier lukt me dit niet... snap er niks van.. maar ik zal het nog een keer proberen...

@purk ook bedankt ennuh ik was niet van plan om maximaal te gaan... maar ik vind het sportonderstel net niet sportief genoeg ... onder mijn 1.6 fsi had ik ook een sportonderstel en die die voelde volgens mij meer "sportief"aan dan onder mijn 1.8 tsi... vandaar maar ik ga maar in eens hier en daar vragen naar de ervaringen van de soorten verlagingsets en ervaringen...

cvegreen

Forumguru
@ cvegreen... bedankt... ik heb geprobeerd om de foto's van mij Octavia bij te voegen maar op de een of andere manier lukt me dit niet... snap er niks van.. maar ik zal het nog een keer proberen...

De reden waarom hij ze niet neemt zal waarschijnlijk zijn omdat je foto's een te groot bestand zijn. ff verkleinen (ik doe dat met PSP , maar er zijn genoeg programma's die dit kunnen dacht ik )
Geen zin om te verkleinen , kan je ze hier altijd posten in een berichtje , echter dan mogen ze ook niet groot zijn . Daar zijn er makkelijker mouwen aan aan te passen. Je load je foto's op in bv http://smg.photobucket.com/ en plaatst de (onderste)link in een posting . Er zijn nog andere online fotoalbums die ook gratis zijn hoor.

Fabia

† In Memoriam
Wat ik vaak doe als een foto te groot is, 'm via email naar mijzelf te sturen. Je kan dan aangeven of je de foto wil verkleinen. Dan komt in mijn postvak in en sla ik 'm op in een mapje en vandaar uit post ik de foto op het forum.

cvegreen

Forumguru
Wat ik vaak doe als een foto te groot is, 'm via email naar mijzelf te sturen. Je kan dan aangeven of je de foto wil verkleinen. Dan komt in mijn postvak in en sla ik 'm op in een mapje en vandaar uit post ik de foto op het forum.

Slim truckje van je Fabia :xyxthumbs:
(had het al altijd gedacht dat je ne cleveren was)
Oeps , ne cleveren hoe zeg je dat in het nederlands ? Jochus weet jij dat ?

Je hoeft hem niet eens te versturen.

Selecteer gewoon een berg foto's die je snel klein wilt hebben, rechtermuisknop "send to" Mail, hij vraagt of ze verkleint moeten worden.
Vervolgens word de mail geopened en je kunt alle attachments selecteren terwijl die mail open staat.
Deze sla je gewoon op en je sluit de mail.

cvegreen

Forumguru
Je hoeft hem niet eens te versturen.

Selecteer gewoon een berg foto's die je snel klein wilt hebben, rechtermuisknop "send to" Mail, hij vraagt of ze verkleint moeten worden.
Vervolgens word de mail geopened en je kunt alle attachments selecteren terwijl die mail open staat.
Deze sla je gewoon op en je sluit de mail.

Nog zo ne cleveren tussen ons . :xyxthumbs:

Porettuhcs

Senior Member
Heren.... bedankt....:aangenaam:

Het heeft wat moeite gekost maar...... ze staan er op :super:

Oke 2 maar.... beter dan niks he

Porettuhcs

Senior Member
Ik ga mezelf te buiten en heb er nog maar 2 bijgezet.. mmmm krijg de smaak te pakken... dus nu zijn het er 4!!!:cheer:

Porettuhcs

Senior Member
Hetzer....

Dank... ja en dan te bedenken dat ie in het echie nog veeeeel mooier is :)

en idd die motor..... levensgevaarlijk.... wil de hele dag door knallen.... maar het lekkere is dat als je normaal rijdt.... dat je dat ook een prettig gevoel geeft... heerlijk soepel en zeer stil... af en toe die turbo horen... mmmmmm.... :worshippy:

Bovenaan Onderaan