Ook nieuw hier

carfreak24

Forumguru
Om gelijk maar even goed te beginnen.....

Ik ben geattendeert op dit fraaie forum door een vriend van me (de me toevallig ook nog zelf eens in de richting van een Octavia heeft geluld...) en ga me eens lekker inlezen.

Ik ben een 31 jarige (bijna 32) kleuter* die zijn geld verdient door in heel europa machines te verkopen. En om bij mijn klanten te komen verplaats ik me in een heel fijne Octavia (die ergens dit jaar vervangen moet worden :crazy:)

Voor de nieuwsgierigen onder jullie;
Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI Elegance, Zwart-metallic, Interieur DuoIvory (hoewel nu grauw beter de lading dekt...) 17'' Pegasus met sportonderstel, radio Stream, Koplampsproeiers, Uitlaatsierstukjes :grin:

En diegenen die me willen spotten;
Kenteken begint met 19-SB-.., en op de linkerachterzijde zit een vreselijklompekrantenjongenmetuitstekendefietstassen-kras

* een groot filisoof heeft ooit gezegd dat mannen wel verouderen qua uiterlijk, maar dat ze geestelijk blijven hangen op het niveau van een 8 jarige

/edit/ had de naam van de bekleding verkeerd opgeschreven

Om gelijk maar even goed te beginnen.....

Ik ben geattendeert op dit fraaie forum door een vriend van me (de me toevallig ook nog zelf eens in de richting van een Octavia heeft geluld...) en ga me eens lekker inlezen.

Ik ben een 31 jarige (bijna 32) kleuter* die zijn geld verdient door in heel europa machines te verkopen. En om bij mijn klanten te komen verplaats ik me in een heel fijne Octavia (die ergens dit jaar vervangen moet worden :crazy:)

Voor de nieuwsgierigen onder jullie;
Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI Elegance, Zwart-metallic, Interieur Onyx Beige (hoewel nu grauw beter de lading dekt...) 17'' Pegasus met sportonderstel, radio Stream, Koplampsproeiers, Uitlaatsierstukjes :grin:

En diegenen die me willen spotten;
Kenteken begint met 19-SB-.., en op de linkerachterzijde zit een vreselijklompekrantenjongenmetuitstekendefietstassen-kras

* een groot filisoof heeft ooit gezegd dat mannen wel verouderen qua uiterlijk, maar dat ze geestelijk blijven hangen op het niveau van een 8 jarige

O maar er zijn hier zelfs kleuters van in de vijftig, hoor! Da's best gezellig onder elkaar ...

Desperado

Forumguru
Welkom
En ik ben ook een kleuter van bijna 36......
Na vrouw en kids is de auto het belangrijkste :grin:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het skoda forum , ik ben hier ook nog niet lang lid maar het is inderdaad een super forum. Ik heb hier al veel geleerd.
Wat dat kind zijn betreft , daar kan ik volgens mijn vrouw ook wat van. Ze vergelijkt mij soms met onze zoon van 20 mnt:confused:, niets van aantrekken , gewoon jezelf blijven .

Fabia

† In Memoriam
Toch frappant hoor, mijn vriendin zegt ook de hele tijd dat ik af en toe net een kleuter ben. Zal wel wat met man zijn te maken hebben. Kent iemand toevallig de boeken van Allan & Barbara Pease? Die schrijven over het verschil tussen mannen en vrouwen en is erg herkenbaar om te lezen. In het laatste boek staat nog een leuke citaat: Het enige verschil tussen mannen en jongens is het verschil in prijs van hun speeltjes. Denk dat dat wel heel erg toepasselijk is op dit forum.

Bovenaan Onderaan