Ook nieuw hier...

Zoef

Actief lid
Ben sinds twee dagen aan het surfen op deze site en aangezien ik toch best wel gek ben op mijn auto, leek het me leuk om me hier ook te registreren.
Ik heet Sandor, noem mezelf "zoef" op het forum, vanwege mijn achternaam (de Haas /forum/images/graemlins/shocked.gif) en kom uit het midden van het land. Ik rijd inmiddels in mijn tweede Skoda Octavia Combi TDI.
Deze is mica-zwart, verlaagd, gechipped naar ca. 160-165 pk, 17"wielen, xenon, sport interieur, getint glas rondom en voorzien van wat chroomaccenten binnen en buiten de auto.
Ook heb ik een zeer mooi audio en navigatiesetje in mijn bezit. Klinkt goed, zuiver en hard /forum/images/graemlins/super.gif
Ik heb inmiddels wat foto's geplaatst in de galerij voor geinteresseerden... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Ik hoop hier nog wat leuke en nuttige info te vinden.
gr.
Zoef

Dutch4x4

Senior Member
Mooie O1, en zal ook goed snel zijn...

Chip was dus Wetterauer, maar hoe en met wat heb je 'm verlaagd? Alleen veren of ook dempers?

Zoef

Actief lid
Dank jullie wel voor je reakties. Ja, het is een gezellige club hier /forum/images/graemlins/1761.gif.

Voor wat betreft m'n auto; volgens mijn GPS heeft hij in Duitsland 217 km/h gehaald! (ca. 228 op de teller). /forum/images/graemlins/1439.gif
Hij is verlaagd met een Eibach pro kit, alleen veren, geen dempers.
/forum/images/graemlins/crazy.gifgr.
Zoef

Bovenaan Onderaan