Ook nieuw hier

Octa Collection

Forumguru
Hallo allemaal, Ik ben Ed en kan morgen eindelijk mijn eerste Skoda ophalen.
Zoals nickname doet vermoeden is het inderdaad een Octavia type 1 in de Collection uitvoering, uitgevoerd met automaat en een 2.0 motor (benzine)
Al meerdere VAG produkten bereden maar sinds kort andere baan en geen leasebak meer, wilde toch graag een wat ruimere auto met een automaat en het is dus de Octa geworden.
Ik hoop op vele veilige en betrouwbare kilometers.

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Ed, welkom hier !
Is deze je 1e Skoda ?
En als er foto's zijn, laat maar zien !
Collection is toch een speciale uitvoering ?

mmarechal

Actief lid
Hallo Ed,

Veel plezier op dit forum en natuurlijk ook met jouw Octavia, welke je, zo begrijp ik, VANDAAG! gaat ophalen.

Octa Collection

Forumguru
Allen bedankt voor het welkom, de eerste kilometers zijn gemaakt en deze zijn mij goed bevallen.
Er zijn meerdere ''Ed's'' actief begrijp ik? Dat kan alleen maar de feestvreugde verhogen toch? :xyxthumbs:
De collection is inderdaad een speciale uitvoering, wat precies de verschillen zijn weet ik niet, volgens mij in ieder geval andere bekleding, lichtmetalen velgen, ik moet het eens zien te vergelijken met een vergelijkbaar model.
Foto's volgen nog wel, het is mijn eerste skoda, hiervoor vw golf en passat via de lease gereden dus niet helemaal onbekend met de vag.
Om even terug in de tijd te gaan, mijn vader heeft toen ik nog een klein Edje was diverse skoda's gehad, ik herinner mij een 105, een 120 en de laatste was een rapid. Helemaal nieuw met skoda ben ik dus niet :grin: al hadden we toen nog houten guldens en blaften de honden nog uit hun :ot:

Bovenaan Onderaan