Ook nieuw

Hallo mensen,

Ik ben Norman van der Geer, sinds december vorig jaar trotse eigenaar van een Octavia combi. De auto heeft me al veel fijne kilometers bezorgd. Dat is niet zo moeilijk na zes jaar in een oude, stugge tochtige Land Rover gereden te hebben. Aan die Land Rover heb ik altijd alles zelf gedaan, dat wil ik bij de Skoda ook zoveel mogelijk doen al. Ik zal jullie dus nog wel eens lastig vallen met vragen.
 

Exciter

Administrator
Hallo Norman,

ik kan wel voorstellen, dat jij je stukken beter voelt in je Skoda. Gelukkig.

Op mijn werk rijden wij twee Land Rovers - de Freelander TD4. Als die auto's van mij waren, had ik ze al dwars door de etalage van de dealer naar binnen gereden. Waarom?
Bij 140000 km heeft deze al 2x niewe computer, 2x nieuwe brandstofpomp, 2x nieuwe remschijven, 9x remblokken, 1x aandrijfas, en nu rammelt de differentieel. Hij is WEER naar de garage.

Nee, geef mij maar Skoda...
 
Nou ja, Land Rover is een echte hobby van me maar dan de oude modellen (die met de teruggetrokken neus). Ik heb er nog 2 waarvan 1 uit 1982 en een van 1959. Ze staan nou niet bepaald bekend om hun bedrijfszekerheid maar het zijn wel stoere wagens. Kijk eens op www.zeeuwsmeisje.tk dan kun je een beetje een indruk krijgen dat je met die engelse troep ook lol kunt hebben. Maar ik ben het zeker met je eens dat die nieuwere modellen wel wat betrouwbaarder kunnen. Ik ken meerdere mensen die ruzie hebben met de dealer.
 

Exciter

Administrator
En zo is het dus nu afgelopen met een van onze Freelanders. De leasemaatschappij had de dealer verboden om hem nog te reparen. Ze willen hem niet terug.

R.I.P. Land Rover.
 
Bovenaan Onderaan