Ook Verkeer en Waterstaat houdt van de Octavia!

Aiii

Lid
Kom zojuist op de website van de campagne "Gordels Om. Ook achterin!" van rijkswaterstaat en wat schept mijn verbazing?

De voorbeeldauto heeft een wel heel erg bekend interieur! :cheer:

Toch weer leuk die toevoeging van "onze" Skoda.

Ergens wel jammer dat het een HB is, bij de Combi hadden ze die losse paraplu mooi kunnen opbergen in het daarvoor bestemde vakje achter de hoofdsteunen :)

Maar dan moet je wel een mini paraplu hebben... helaas kan in de skoda niet een normale paraplu netjes worden opgeborgen.

Ik heb anders een mooie Skoda-paraplu liggen in het opbergvak achter de achterbank waar de afdekhoes aan vast zit. Of dit bij de de HB ook zit weet ik niet maar bij de Combi is dit volgens mij standaard

LenK

Forumguru
De plu leg je toch gewoon in de achterbak? Stuk klittenband er om en hij ligt vast.
Zo lag ie bij mij ook toen ik een combi had.
De plek van de paraplubak is echt niet handig en de de klep op die bak hielp ook niet mee.

Captain Hook

Forumguru
Maar dan moet je wel een mini paraplu hebben... helaas kan in de skoda niet een normale paraplu netjes worden opgeborgen.
Bij mij ligt er ook gewoon een paraplu in die bak tussen het oprolbare scherm en de achterhoofdsteunen. Ruimte zat. Passen zelfs nog skistokken in.

911gt2

Actief lid
Toch mooi dat onyx white, maar ik kon en durfde het eigenlijk niet goed te kiezen met straks (een) kiddo(S) op de achterbank ;)

MadDog2K

Actief lid
Bij mij ligt er ook gewoon een paraplu in die bak tussen het oprolbare scherm en de achterhoofdsteunen. Ruimte zat. Passen zelfs nog skistokken in.

Ik heb ooit uit nood :blush: een 'Q-Park' paraplu moeten halen, en die paste mooi niet... als het handvat en/of punt nu 2cm kleiner waren...:icon_smile_dead:

D

Deleted member 2266

tsja dat witte interieur is natuurlijk wel een complete afrader met kinderen. Mijn vorige Fabia had een dergelijk interieur. Ik heb geen kinderen en ben vrij proper maar ik kan je verzekeren dat het erg besmettelijk is. Daarom in mijn nieuwe auto gewoon weer lekker zwart van binnen.

Bovenaan Onderaan