Op vakantie geweest met mijn combi

wjhspiele

Nieuw lid
Net een week terug uit toscane en wilde toch nog even kwijt wat een geweldige auto mijn superb is.

4000 km (in 2 weken) alleen maar genieten. Van fijne stoelen, supernavigatie, stuurbediening, parkeersensoren, xenonlampen, snelle motor en natuurlijk genoeg bagageruimte....

Heb hiervoor nog geen auto gereden waar ik zo tevreden mee was, en daar was ook wel een audi bij. Vooral van de meedraaiende xenonlampen en het maxidot display kan ik elke keer weer genieten.

Ik weet ook wel dat dit bericht weinig toevoegd aan dit forum, maar mijn omgeving is mijn gezeur over 'die' auto langzamerhand ook zat..... Hier zijn waarschijnlijk meer mensen die mijn vreugde snappen.

Koots

Lid
Ik snap je helemaal! Ook op vakantie geweest met mijn kakelverse Superb, en genoten van de stoelen, de ruimte, de xenonlampen etc..

MartijnMeppel

Nieuw lid
mijn woon-werkverkeer van 100km per dag bevalt me ook prima in onze gezamelijke plezierige auto

mijn eerste korte vakantie richting Ameland bepakt en bezakt staat te wachten dus ben benieuwd of ik de ruimte gevuld krijg

Doet mij plezier dit te lezen dat de lange ritten leuk zijn kan ik ook uittesten volgend jaar in de vakantie maar de korte zijn ook uitstekend en hier kan je niet genoeg zeuren over 'die' wagen :tongue:

Bovenaan Onderaan