Opbergvak onder passagierszetel

J126R

Lid
Hoi,

gisteren mijn superb combi opgehaald en nu merk ik dat het opbergvak onder de passagierszetel niet aanwezig is...Heeft elke superb dit of bepaalde types niet...(denk aan, zetelverwarming, elektrische zetels,...). Ik heb een elegance uitvoering (belgië) dus zou graag weten of er mensen zijn die dit opbergvak wel hebben of ook missen...

merci!

TBiRD

Lid
Hoi,

gisteren mijn superb combi opgehaald en nu merk ik dat het opbergvak onder de passagierszetel niet aanwezig is...Heeft elke superb dit of bepaalde types niet...(denk aan, zetelverwarming, elektrische zetels,...). Ik heb een elegance uitvoering (belgië) dus zou graag weten of er mensen zijn die dit opbergvak wel hebben of ook missen...

merci!

Bij een elegance in België is dit niet dacht ik omwille van de elektrische stoelen.

RayDelft

Forumguru
Ik heb er ook naar gezocht en heb hem niet. Je hebt waarschijnlijk electrisch verstelbare stoelen en dan past het vak niet meer.

Nou, ik heb deze opbergruimte dus wel en ik heb een active businessline uitvoering zonder elektrische stoelen. (Natuurlijk in België weer andere uitvoeringen) er past precies het onderhouds en instructieboek in, dus veel ruimte mis je niet... Geen elektrische stoelen dus vandaar. En je gaat iets pas missen als je het al gehad hebt dus count your blessings, I will...:koffie::koffie:

Heb een elektrische bestuurderzetel zonder opbergruimte en de passagierszetel is geen elektrische en daar zit een opbergvak onder. Plaats voor de ijskrabber en de fluo vestjes.

RogerS

Forumguru
Ik heb ook geen opbergruimte onder de stoelen. Maar ja dat kan ook niet omdat ze:
1 allebei elektrisch te bedienen zijn en
2 de versterker van het Soundsysteem onder 1 stoel en de bleutooth module onder de andere stoel zit....

Bovenaan Onderaan