Opbergvakken bestuurders en bijrijderszijde

ougie

Forumguru
In de gebruikershandleiding op pag.37 hebben ze het over opbergvakken aan de bijrijders en bestuurderszijde, afb.45 en 46.
Omdat eigenlijk mijn enige puntje van commentaar is, dat ik vind dat er wat meer opbergruimte zou mogen zijn in de Citigo, is mijn vraag, heeft iemand deze vakken in zijn Citigo, en zijn ze ergens verkrijgbaar.
Na wat zoekwerk op "gaspendaal.nl" zag ik dat er in Vaassen een Citigo te koop staat waar ze inzitten.
Volgens mij is deze vrij uniek.
Zie http://www.autowereld.nl/skoda/citi...-leuke-auto-rijklaar-7541651/foto.html#foto-3

EdK

Forumguru
Kijk eens rond op superskoda.com of bij VW versus Seat wat die aanbieden mbt extra artikelen die later te plaatsen zijn
Daar de drie wagens vrij indentiek zijn is kans groot dat bv VW het heeft en dat het ook nog past in jouw Go

Cordoba

Forumguru
Kijk ook even in het topic van Inge, die heeft ook een ander onderdash in haar Citigo laten zetten, mogelijk dat je daar extra info vindt.

ougie

Forumguru
Ook Inge heeft een normaal dashboard net als ons. Ik zie trouwens net op de foto (link die ikzelf heb geplaatst) dat er in die Citigo geen kastje/klepje zit. Waarschijnlijk is dat een geheel ander dashboard.
Heb zojuist nog effe in de handleiding gekeken, en ook daar zijn twee verschillende dashboard type in vermeld. Wellicht zijn die opbergvakken niet van toepassing in mijn Citigo. En zijn ze natuurlijk ook niet los leverbaar/monteer baar.

Inge

Lid
Was een basic dash en heb het veranderd in het standaard onder dash - in de lichte kleur.

Die zakjes die jij bedoeld horen volgens mij standaard op een aantal modellen.

Joske

Forumguru
opbergvak titaniumzwart, kant bestuurder: 1S1857919A82V richtprijs +- €32
opbergvak titaniumzwart, kant passagier: 1S185792282V richtprijs +- €37

je hebt ook nog plaatmoeren, inbusparkers en klemmen nodig. Voor beide vakken (en je plaatst het zelf) ben je iets van een €75 kwijt.

groeten

Joske

Bovenaan Onderaan