opbervakje onder radio

rvh

Lid
In mijn Fabia zat een erg lelijke radio in toen ik hem kocht. Nu heb ik even geleden een Skoda radio/cd gekocht op internet. Ik zie op plaatjes regelmatig een opbergvakje onder deze radio's zitten (met een klepje). Heeft iemand een idee waar ik deze kan krijgen, en wat deze kosten?
Ik heb eventueel ook wel interesse in een open opbergvakje onder de radio, dus zonder klepje, weet iemand of het prijsverschil groot is tussen een open en gesloten bakje?

Het opbergvakje wat ik nu heb, dat boven de andere radio zat, is (verwacht ik) iets te groot, door het bovenstukje wat een stuk uitloopt om het geheel aan de bovenkant te bedekken (als je begrijpt wat ik bedoel :blush:).

rvh

Lid
Bedankt voor de reacties.

Toch nog even een vraag, voordat ik vanalles ga bestellen.

Ben zojuist even bij de Skoda dealer langs geweest. Deze kwamen met hetzelfde bakje aanzetten als dat ik al heb. Naar zijn mening was dat het enige wat bestaat. Nadat ik zei dat dat naar mijn mening niet zou passen, keek hij verontwaardigd en wist niet van het bestaan van andere soorten.

Even het verschil:

Deze heb ik nodig denk ik:

fabia-interieur.jpg

of dit:

skoda-fabia-paris.jpg

Van wat ik nu heb heb ik geen plaatje (kan het ook niet vinden), maar het is dat bakje van de bovenste foto, maar dan aan de bovenkant een grotere strip om de bovenste opening op te vullen. De radio die er in zat zit dan ook in het onderste gedeelte ingebouwd.

Omdat ik de radio nog niet hier heb liggen, is passen geen optie, anders had ik het zo geweten. Heeft iemand de hoogte van een Skoda Symphony radio ? dan kan ik het misschien opmeten...

Ronnie

Forumguru
Je moet waarschijnlijk deze hebben:
Onderdeelnr. ZB6Y0858332,
Dit is geen klepje, maar een uitschuiflade(automatisch) in een kunstof frame
Ik heb er eventueel ook nog de passende Grundig radio/CD speler bij.
Dit was in mijn Fabia 1 gebouwd toen ik hem kocht.
Ik heb nu een 2-din navi erin gebouwd.
Ik wil het wel kwijt.

Bijlagen

• Afbeelding 018.jpg
    Afbeelding 018.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 46
  • Afbeelding 019.jpg
    Afbeelding 019.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 45
Bovenaan Onderaan