Opel opent aanval op Skoda Yeti! (ik zeg: succes....)

MarcoO2

Forumguru
Ik kan er nog niet warm van worden...

Opel opent aanval op Skoda Yeti!

maandag 7 februari 2011

Ondanks alle financiële tegenslag startte Opel in 2009 met een nieuw project genaamd “Small SUV”. Deze foto’s zijn het eerste bewijs dat Opel een concurrent voor de populaire Yeti aan het ontwikkelen is.

Opel ziet al tijden toe hoe populair de kleinere SUV’s zijn bij de consument. Modellen als de Kia Sportage, Skoda Yeti en Volkswagen Tiguan vinden gretig aftrek door de relatief lage prijs, verbruikscijfers en maten. Drie eigenschappen waar de Opel Antara net mee buiten de boot valt. Dit model is dan ook een segment hoger gepositioneerd. Opel laat het er echter niet bij zitten en hoopt nog dit jaar meer van de “Small SUV” te laten zien.

bron

Rosinfield

† In Memoriam
ik ook niet, moet er alleen maar erg om lachen! Heb een vreselijke hekel aan Opels, omdat ik er vroeger noodgedwongen nog wel eens in moest rijden en dat een verre van aangename ervaring vond. Wel vind ik het ongelofelijk knap hoe Opel er elke keer in slaagt zulke afgrijselijk lelijke auto's te ontwerpen. Zelfs dus als dat is als antwoord op de Yeti. Uiteraard kwestie van persoonlijke smaak, al kan ik me niet voorstellen dat iemand zo'n auto echt mooi vindt.

Bovenaan Onderaan