Opnieuw Octavia rijder

Wijnie

Actief lid
Hierbij wil ik mij voorstellen, ik ben Rene 46 jaar oud, getrouwd en heb 1 zoon van 9 jaar oud. Heb eerst een Octavia 2.0 TDI gereden, daarna 4 jaar een Superb combi 2.0 TDI en sinds vandaag een Octavia 2.0 TDI RS:D. De Superb heb ik in december in Duitsland tegen een vangrail geparkeerd (aquaplaning) en was daarna opzoek naar opnieuw een Superb, aangezien deze altijd heel goed is bevallen (rij er ongeveer 60K per jaar mee). De prijzen voor een nieuwe Superb waren vrij hoog en met de wetenschap dat de nieuwe Superb over hele korte tijd uitkomt met een heel mooi nieuw model (werd ons verteld door de verkoper, deze heeft hem al in het echt gezien, maar moest zijn telefoon, tablet ed buiten laten) heeft ons doen besluiten om dan voor het nieuwe model Octavia te gaan. De prijs van het model Octavia dat we nu hebben was hetzelfde als voor een relatief kale Superb en dus was de keuze voor mij en mijn vrouw niet al te moeilijk. Ik ga proberen zo snel mogelijk wat foto's te posten maar aangezien ik niet zo'n whizzkid ben, zal dat misschien wel effe duren:thumbsdown:.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Rene, en het plaatsen van foto's is niet zo moeilijk: gewoon onderin het reactievenster op 'Bijlagen' klikken en dan de foto of foto's selecteren. Als je ooit wat minder standaard zaken wil vragen, kan het ook handig zijn als je je vraag/probleem met een foto kan verduidelijken.

Wijnie

Actief lid
:bloemen:Welkom Rene, en het plaatsen van foto's is niet zo moeilijk: gewoon onderin het reactievenster op 'Bijlagen' klikken en dan de foto of foto's selecteren. Als je ooit wat minder standaard zaken wil vragen, kan het ook handig zijn als je je vraag/probleem met een foto kan verduidelijken.
Bedankt voor de uitleg:thumbsup:, ga het straks effe proberen.

Wijnie

Actief lid
Ik weet het, ik ben nooit zo van het registreren. Er wordt al zo veel opgelet;). Maar ik dacht nu moet het toch maar eens gebeuren, kijken of er nog handige tips tussen zitten:jaja:.

Bovenaan Onderaan