Opnieuw Skoda rijder

Hoi,

Ik ben Bastiaan, woon in Buren en ben binnenkort weer skoda rijder.

Aantal jaar geleden heb ik een Felicia pick up gereden:

http://

Daarna een Suzuki Vitara, aangepast voor terreinrijden en vanwege gezinsuitbreiding daarnaast een Astra g station.

Omdat de Astra inmiddels de2 ton is gepasserd op zoek gegaan naar een vervanger. Vanwege de goede ervaring op zoek naar een Astra, maar die lijken goud waard.

Per toeval vandaag bij een skoda fabia wezen kijken. Beviel me goed! Dus meteen een deal gemaakt.

Het is een Fabia Combi uit 2004. 1.4 16v. Veel opties erop zoals: airco, cruise control, en parkeersensoren.

Binnen kort zal ik de fotos posten.

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Bastiaan.:bloemen:

Een 2004 Fabia: is dat een facelift of één van de laatste pre-facelifts?
(facelift heeft voor ronde mistlampen (of uitsparingen daarvoor) de pre-facelift heeft rechthoekige, bij de achterlichten heeft een pre-facelift 2 losse witte/transparante strepen in elk achterlicht, bij de facelift zijn die verbonden via een wit/transparante streep)

En het blok: een 1.4 16V, dat kan een 75 pk of een 100 pk versie zijn.

Vandaag even langs gelopen en een paar fotos gemaakt:

xhr9.jpg

k0gk.jpg

Blackokkie2

Forumguru
Zie je hier toch vaak he, die fantastische wegligging van de Skoda's, zelfs op de kop plakt hij aan het wegdek.:D:deuk:
Maar ziet er netjes uit hoor.

Cordoba

Forumguru
Eifoonfoto zeker Bastiaan, (dat ie op z'n kop staat). Ik zie wel direct dat het een pre-face lift versie is (aan de achterlichten heel goed te zien, welke vorm mistlichten er in horen, is wat moeilijker te zien, maar dat zullen de 4-hoekige zijn).

Zijn beide fotos met de ipad gemaakt. en beide in dezelfde stand. Maar het gaat vaker mis met fotos...

ik zie nu op de pc ook dat ie op de kop staat.

Bovenaan Onderaan