Opnieuw voorstellen na meldingMaar

Last resort

Forumguru
Hallo allemaal,

Ik ben al een aantal jaren forum lid, maar kreeg een melding om me opnieuw even voor te stellen.
Geen probleem omdat er toch wel iets is veranderd. Na iets meer dan 4 jaar is besloten om afscheid te nemen van onze Fabia. In al die jaren heeft de auto ons nooit in de steek gelaten en ons vele fijne km bezorgd. Met enige pijn in mijn buik is de beslissing genomen, maar het goede nieuws is wel, dat er een nieuwe Skoda voor in de plaats komt:tegek:. Enige tijd geleden is er een nieuwe O3 combi 1.4 TSI DSG Ambition businessline besteld. Weer een stapje hoger op de ladder. Op dit moment kijk ik vooral uit naar de DSG. Als ik de verhalen mag geloven, dan is dit wel een plezier om mee te rijden. Vooral in de file lijkt het mij een zegen en ook het panoramadak is iets om naar uit te kijken. In de Fabia heb ik een open dak"je" en met dit weer is dat hemels.
Er is alleen wel 1 ding en dat is het wachten. Niet echt mijn sterkste kant, zoals bij veel mensen:nono:.
Maar ja, het is niet anders:thinking:.

Ga nu maar weer verder met lezen, vooral het topic over de Eibach veren is zeer interessant :jaja:.

Gr

Last resort

Forumguru
De kleur wordt wederom zwart. Ik mocht "bijna" alle haalbare wensen op het lijstje zetten, alleen was er 1 MAAR en dat was de kleur. Dat moest en zou zwart zijn. Hoe wel het bijna een andere kleur was geworden. In de showroom stond een nieuwe S3 met een soort van blauwe kleur. Weet even niet de naam van de kleur. Alleen was deze niet te leveren op de O3. Volgens de dealer was het een kleur die een aantal jaren geleden even verkrijgbaar was, maar daarna niet meer leverbaar was. Nu toch weer leverbaar, alleen voorlopig op de S3.

Maar zwart is ook een mooie kleur. Onze huidige is ook zwart. 1 nadeel en dat is poetsen (veel zichtbaar qua vuil en schades). Maar aan de andere kant ook een dankbare kleur met poetsen. Als het goed is gedaan, dan is het echt een genot om naar te kijken:jaja:

Last resort

Forumguru
Lavablue, dat zou wel eens kunnen kloppen. Zelf vond ik dit een mooie kleur. Net iets "vrolijker" dan zwart. En een kleur die je niet veel ziet.
Jammer:jaja:

Bovenaan Onderaan