Opnieuw voorstellen

Jasper-RS

Forumguru
Omdat ik niks kan posten in de te koop rubriek stel ik mij via deze weg nogmaals voor:

Beste Mede Skoda rijders,

Sinds 1,5 jaar ben ik in het bezit van een Skoda 2.0Tfsi RS Combi.

Na eerst 2 jaar gereden te hebben in een touran 1.6 fsi highline werd het tijd voor iets spannenders.

Het is dus een RS combi geworden uit oktober 2006.

-Km stand nu 153.000km
-Race blue
-Climate controle
-stoelverwarming
-xenon
-getuned 245pk
Parkeer sensoren achter
En alle verdere opties die standaard op een RS zitten.

Al gedaan:

Compleet polijsten + reinigen interieur
Parkeer deukjes laten uitdeuken zonder spuiten.
Uitlijnen(stuur stond iets scheef)
19" oxxo Vapor + goodyear F1
30mm verlaagd
Distributie vervangen
Amundsen + gemonteerd
Interieur verlichting led
Enz enz.

Gr. Jasper ImageUploadedByTapatalk1421511939.333892.jpg ImageUploadedByTapatalk1421511974.079637.jpg

Joske

Forumguru
Blijft een knappe blauwe verschijning! :thumbsup:

welkom ben je altijd al geweest, dus hoef ik je niet opnieuw toe te wensen ;) :D

Jasper-RS

Forumguru
Gisteren de RS ff een goede poetsbeurt gegeven en de winterbanden gemonteerd. Eerst goed gewassen, ook wielkasten en randen motorruimte. Daarna goed met klei aan de slag geweest. (Was hard nodig en wat en voelbaar verschil. Vervolgens gepolijst met een zwarte zachte pad en een fijne polijstpasta (12000) van cartec. Dit puur voor de glans. Echte krasje zaten er niet in. Na het uitwrijven van de polijstpasta de auto in de vaste wax gezet. Deze gebruik ik van autoglym de Superresin polish. Deze even een half uurtje laten opdrogen. In de tussentijd het interieur gestofzogen, raampjes gereinigd en dashboard afgestoft. Nu de buitenzijde uitpoetsen, motorruimte verder schoongemaakt en de banden in de tyredress. Als laatste de lak en ramen (behalve het voorraam) voorzien van een glaze van cartec voor extra glans en bescherming. De RS is nu spiegelglad en lkkr beschermd voor de winter. Zie hieronder het resultaat ImageUploadedByTapatalk1448808344.277553.jpg ImageUploadedByTapatalk1448808361.048571.jpg ImageUploadedByTapatalk1448808369.555887.jpg ImageUploadedByTapatalk1448808379.176841.jpg ImageUploadedByTapatalk1448808394.118491.jpg ImageUploadedByTapatalk1448808404.923567.jpg

Edition2015

Forumguru
Gisteren de RS ff een goede poetsbeurt gegeven en de winterbanden gemonteerd. Eerst goed gewassen, ook wielkasten en randen motorruimte. Daarna goed met klei aan de slag geweest. (Was hard nodig en wat en voelbaar verschil. Vervolgens gepolijst met een zwarte zachte pad en een fijne polijstpasta (12000) van cartec. Dit puur voor de glans. Echte krasje zaten er niet in. Na het uitwrijven van de polijstpasta de auto in de vaste wax gezet. Deze gebruik ik van autoglym de Superresin polish. Deze even een half uurtje laten opdrogen. In de tussentijd het interieur gestofzogen, raampjes gereinigd en dashboard afgestoft. Nu de buitenzijde uitpoetsen, motorruimte verder schoongemaakt en de banden in de tyredress. Als laatste de lak en ramen (behalve het voorraam) voorzien van een glaze van cartec voor extra glans en bescherming. De RS is nu spiegelglad en lkkr beschermd voor de winter. Zie hieronder het resultaat Bekijk bijlage 44177 Bekijk bijlage 44178 Bekijk bijlage 44179 Bekijk bijlage 44180 Bekijk bijlage 44181 Bekijk bijlage 44182

Als je dit ook eens met een zwarte wil proberen hoor ik het graag!

Ziet er top uit!

Bovenaan Onderaan