Optielijst greenline

Henk66

Actief lid
Beste forumleden,

Wat mij opvalt is dat de uitrustinglijst van de greenline een middenarmsteun kent voor de combi uitvoering, maar de combi is helemaal niet leverbaar. Is dit jullie ook opgevallen? Daarnaast wordt er bij de businessline uitvoering uitrustinglijst een vierspaaks stuurwiel vermeld, terwijl in de optielijst het telefoonpakket al standaard is inbegrepen(zwart rondje) en laat nou net in dit pakket de driespaaks stuurwiel zitten.

Foutje van skoda?

svdm

Senior Member
Viel mij destijds ook al op, maar heb er eigenlijk daarna niet meer bij stilgestaan.

Tja, ze maken wel vaker van dat soort foutjes in brochures. De combi Greenline zou eerst wel konen met 14% en dan weer niet.

Canon-Eye

Forumguru
"Uitvoeringsdetails kunnen zonder opgaaf van redenen gewijzigd worden" of woorden van die strekking staan altijd wel ergens héél kleingedrukt in elke brochure, dat weten we nou toch onderhand wel?

Alleen de schriftelijk bevestigde afspraken in het koopcontract zijn uiteindelijk bindend, dus:
1) goed gedetailleerd afspreken;
2) grondig nalezen voordat de handtekening wordt gezet.

Bakkertje

Forumguru
Het is inderdaad bijzonder vaag, het lijkt me dan ook een aardige gok als je een greenline gaat bestellen. Op zich ook wel leuk dat het een verassing wordt hoe de auto uiteindelijk samengesteld is.. :banghead:

Spiegeltje

Senior Member
Tja @Bakkertje de ene verrassing is natuurlijk de andere niet. Het is een Skoda dus zou altijd goed moeten zijn dat snap ik. Maar het zou toch fijn zijn als ze zich in ieder geval wel houden aan de gewenste c.q. bestelde kleur......

Bovenaan Onderaan