Optielijst uitgebreid

Sjoerd&Deborah

Actief lid
Op aanraden van enkele leden ben ik vanavond "even" naar Antera gereden om de optielijst te vergroten. Het was het ritje zeker waard. Op naar de volgende aanpassing.
Audio: done
Multimedia: done
Achterlichten smoken: done
Diverse programmeringen: done

Iemand nog tips voor de toekomst? Behalve verlagen....

Bijlagen

• 20160407_190500-1024x576.jpg
    20160407_190500-1024x576.jpg
    118 KB · Weergaven: 232
  • 20160401_200501_crop_449x597.jpg
    20160401_200501_crop_449x597.jpg
    216,3 KB · Weergaven: 232

RefleCs

Forumguru
Netjes! Heb je ook een foto van de volledige achterzijde? Geeft een nog beter beeld denk ik.

Sjoerd&Deborah

Actief lid
Daar twijfel ik nog aan. De dsg software lijkt me interessanter. Het vermogen onderin veranderd niet veel volgens mijn info, enkel hoog in de toeren, maar daar zitten we niet veel. Zijn er al ervaringen met chippen van de 3.6? Zonder kompressor.......

error404

Senior Member
Chippen zonder turbo heeft eigenlijk geen zin, dsg aanpassen is wel een goed idee.
Vraagje die subwoofer is dat iets van skoda icm Columbus /canbus of een eigen b(r)ouwsel?

Sjoerd&Deborah

Actief lid
Ik ben jaren inbouwer geweest. Ik heb in die ruimte een kist gemaakt van mdf en polyester die helemaal in de vorm is, zo kwam ik aan een kleine 17 liter inhoud, net genoeg voor een sealed kist met een 10 inch woofer. Er zit al het premium sound pakket in met extra woofer's in de voorsorteren, maar dat ging niet laag genoeg. Dus toen maar wat extra's erbij geknoopt.

Sjoerd&Deborah

Actief lid
Met wat handigheid is het goed te doen. Het aansluiten icm het extra soundpakket is een grotere uitdaging. Maar als je er ooit aan wilt beginnen kan je me altijd contacten! Kistje bouwen is leuk werk! En veel plezier erna.

Ik heb er ook gelijk digitenne, navilock, camera en dab+ ingezet. Zit te bedenken wat het volgende wordt.

bobbl

Forumguru
Daar twijfel ik nog aan. De dsg software lijkt me interessanter. Het vermogen onderin veranderd niet veel volgens mijn info, enkel hoog in de toeren, maar daar zitten we niet veel. Zijn er al ervaringen met chippen van de 3.6? Zonder kompressor.......

Volgens mij kunnen ze ongeveer 287 PK eruit halen.

bobbl

Forumguru
Voordat Corné de compressor erop heeft laten zetten had die max. volgens mij 287 pk bij TVS , dit was toen het maximale, toch @Corné?

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan