Opties Enyaq activeren via VAGcom of ODBeleven

RvM

Nieuw lid
Is er iemand in de buurt van Tiel/Geldermalsen die voor mij enkele opties aan kan zetten?

Bijvoorbeeld:
- Travel Assist (knopt op stuur, ACC en Lane Assists zijn aanwezig)
- Dagrijverlichting achter altijd aan
- Welkomscherm uitzetten
- Wellicht andere handige opties

Japanese Power

Donateur
  • Verlichting achter permanent aan
  • Dagrijverlichting schakelbaar vanuit menu
  • Dynamic Light Assist (grootlichtassistent)
  • Lane assist laatst gekozen instelling vasthouden
  • Air Care permanent aan
  • Richting aangeven knipperen naar 5 x

Rallye

Forumguru
@hemi24 Die heb ik juist bewust niet uitgezet. Ik heb hier al vaker vermeld dat ik het nadeel van de ACC op mijn 2016 Octavia vond dat als je naar rechts gaat uit een kluitje auto’s, de ACC weer gas geeft. Ik merkte bij mezelf dat ik daarom vaker (te) langs links bleef rijden. Juist de niet-rechts-inhalen functie voorkomt dat. Op mijn Golf heb ik hem daarom aangelaten.

hemi24

Forumguru
@Rallye : ik snap je punt, maar zo heb ik een bloedhekel aan het feit dat de auto op de rem gaat voor verkeer wat links voorsorteert, of bij rijbaansplistsingen.

En aangezien iedereen tegenwoordig links lijkt te willen rijden, zelfs als er links maar 85 wordt gereden en rechts 800 meter vrij is, tuf ik liever met 100 rechts door, totdat de ACC daadwerkelijk afremt voor de vrachtwagen…

Ieder zo z’n ding. :arghh:

RoelF

Forumguru
Ik kan inmiddels zelf kiezen uit CC of ACC.
Snelweg is de 'normale' CC veeeel fijner, ACC dan weer ideaal op enkelbaans wegen.
Dus laat de CC weer activeren, is mijn tip.

hemi24

Forumguru
Ik had het bij de Kodiaq geactiveerd en nu bij de ID.3 ook weer, maar gebruik de ouderwetse CC eigenlijk zo goed als nooit…

Heb bij de laatste service wel de achterlichten i.c.m. dagrijverlichting laten aanzetten bij de dealer.
Door de ellendige SFD kon ik daar zelf niet bijkomen met de VCDS.
:mad:

RoelF

Forumguru
Nee hoor, gaat prima (in de O4 welteverstaan). Ik kan gewoon tijdens de rit vrij wisselen tussen de twee, of de limiter natuurlijk.

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2023-08-23 om 19.36.09.png
    Scherm­afbeelding 2023-08-23 om 19.36.09.png
    267,9 KB · Weergaven: 39
Weet je na 10 jaar lidmaatschap nog steeds niet waar je terecht kunt ;)
Ik ken de lijst en ik heb wat personen benadert om bij mijn Enyaq Travel Assist aan te zetten, maar of geen reactie of geen mogelijkheid / kennis van de Enyaq.
Dus: wie o wie, in een ruime straal rond Zwolle, kan Travel Assist, en wellicht nog andere opties, activeren bij een Enyaq 80 Sportline?

Graag bericht! Dank alvast.

Is er iemand in de buurt van Tiel/Geldermalsen die voor mij enkele opties aan kan zetten?

Bijvoorbeeld:
- Travel Assist (knopt op stuur, ACC en Lane Assists zijn aanwezig)
- Dagrijverlichting achter altijd aan
- Welkomscherm uitzetten
- Wellicht andere handige opties
Ken iemand in Breda

Enyaq 52

Nieuw lid
Beste Victor.
Er zit in Tiel een hele goede die alles wat mogelijk is van Audi VW en Skoda kan programmeren.
Deze persoon rekent ook een hele normale prijs voor het werk.
Hij geeft ook nog zelf aan wat nog meer software matig kan worden aangepast aan jouw Enyaq.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor, gaat prima (in de O4 welteverstaan). Ik kan gewoon tijdens de rit vrij wisselen tussen de twee, of de limiter natuurlijk.
Sorry dat ik even dit topic kaap voor de O4. Ik heb zitten zoeken, maar onder welke module zit dit? Heb zitten graven in de Gateway maar heb het niet 123 kunnen vinden om het aan te passen.. bij mijn O4 is dus alleen de ACC beschikbaar.. de gewone CC staat niet in het menu

Antera

Donateur
Sorry dat ik even dit topic kaap voor de O4. Ik heb zitten zoeken, maar onder welke module zit dit? Heb zitten graven in de Gateway maar heb het niet 123 kunnen vinden om het aan te passen.. bij mijn O4 is dus alleen de ACC beschikbaar.. de gewone CC staat niet in het menu

Zit standaard er niet in en moet je coderen in de module van de ACC

Bovenaan Onderaan