Ik ken de lijst en ik heb wat personen benadert om bij mijn Enyaq Travel Assist aan te zetten, maar of geen reactie of geen mogelijkheid / kennis van de Enyaq.Weet je na 10 jaar lidmaatschap nog steeds niet waar je terecht kunt![]()
Ken iemand in BredaIs er iemand in de buurt van Tiel/Geldermalsen die voor mij enkele opties aan kan zetten?
Bijvoorbeeld:
- Travel Assist (knopt op stuur, ACC en Lane Assists zijn aanwezig)
- Dagrijverlichting achter altijd aan
- Welkomscherm uitzetten
- Wellicht andere handige opties
Die kennen wij hier ook allemaal, en gewoon een afspraak mee maken..... (Antera / lowering )Ken iemand in Breda
Sorry dat ik even dit topic kaap voor de O4. Ik heb zitten zoeken, maar onder welke module zit dit? Heb zitten graven in de Gateway maar heb het niet 123 kunnen vinden om het aan te passen.. bij mijn O4 is dus alleen de ACC beschikbaar.. de gewone CC staat niet in het menuNee hoor, gaat prima (in de O4 welteverstaan). Ik kan gewoon tijdens de rit vrij wisselen tussen de twee, of de limiter natuurlijk.
Sorry dat ik even dit topic kaap voor de O4. Ik heb zitten zoeken, maar onder welke module zit dit? Heb zitten graven in de Gateway maar heb het niet 123 kunnen vinden om het aan te passen.. bij mijn O4 is dus alleen de ACC beschikbaar.. de gewone CC staat niet in het menu