Hendel voor ruitenwissers is identiek, alleen in het ene geval zijn het verschillende (vaste) standen voor het interval, in het andere geval verandert de hoeveelheid druppels die de sensor moet zien voor ie een wisslag maakt.
Tunnel en instrumentenverlichting (bijna) uit, lijkt precies tegenovergesteld wat er bij automatische verlichting gebeurt. Overigens vreemd dat de jongere versies dus vaak geen automatische verlichting hebben. Overigens is er ook nog iets wat ik vroeger niet had, voor ik automatische verlichting had: je moet opletten als je met mistverlichting hebt gereden dat dit bij de volgende rit niet nog steeds aanstaat. Bij handmatig verlichting gaat automatisch de mistverlichting uit als je de knop naar "0" draait, van de week had vanwege mist aan de voorzijde de mistlampen aangedaan terwijl de verlichting op automatisch stond. Dat werkt, en zie je ook aan het oplichtende symbooltje op het dash, maar omdat ik niet meer gewend ben om de verlichting uit te zetten, stond 's middags toen ik wegreed dus de mistverlichting weer aan.