Japiejo5, goed gezien, maar dan het oermodel, de FZR1000 Genesis Exup (laatste model jaar '95), geheel aangepast naar mijn wensen (aanpassingen koste me evenveel al de prijs van aanschaf zo'n beetje, maar goed liefde mag wat kosten, maarre ik heb wel 150 pk en 136 aan het achterwiel, hoogste top gemeten met GPS in Duitsland 278 km/u.
De gein van het logo van VW op het stuur, is inderdaad verwarring brengen bij het publiek, je moet de gezichten eens zien van mensen die best wel geinteresseerd zijn in auto's die er langs lopen. Je ziet ze kijken van hee een............ ja wat eigenlijk?! Is het een Skoda of een Bora of een A4. Haha Vervolgens word er op het stuur gekeken naar het logo, dus dan is het meestal wel duidelijk. Dus dat hebben we ook gecamoufleerd. De A8 velgen met Audi logo geeft ookal geen duidelijkheid. Wat ik laat staan en wat ook duidelijk te zien is op het dashboard is natuurlijk Octavia in de chromen letters.
Tijdens het rijden op de weg zie ook vaak de vraagtekens boven de hoofden van de medeweg gebruikers, vooral die mensen die een vlotte c.q. snelle auto hebben die er of niet voorbij komen, of zich verbazen dat ik zo makkelijk kan volgen. Zo laatst een jongen in de nieuwste Golf GTI met 2.0 ltr turbo motor. (lol)