Order geplaatst

JettaFreak

Actief lid
Na weken, zo niet maanden van beraadslaging, vanmorgen een order geplaatst bij de leasemij /forum/images/graemlins/cheer.gif. Het is geworden:

Skoda Octavia 1.6 MPi Elegance op LPG.

opties:
-sahara beige metallic lak
-maxidot
-ruitenwisser achterruit
-isofix op passagierstoel
-sportinterieur met sportonderstel en 17" wielen /forum/images/graemlins/super.gif
-xenon koplampen /forum/images/graemlins/yeah.gif (met toestemming van de echtgenote /forum/images/graemlins/545.gif)

accessoires:
-tomtom go permanent docking kit + inbouw
-inbouw radioframe 2x din voor mijn Sony CDX-F7500 autoradio /forum/images/graemlins/680.gif
-vaste trekhaak 13-polig

Ik ben er zeker van dat ik met veel plezier de leaseperiode zal volmaken. /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif

Groeten,

JettaFreak

Jan_Hein

Actief lid
Jettafreak,

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe bestelling!!
Heb ook lang geaarzeld of ik sahara beige zou nemen. Een prachtige kleur.

En lekker compleet bovendien.

Na heen en weer geduw en getrek werd het Flamenco Red voor echtgenote en kon ik xenon erbij nemen (veiligheid zullen we maar zeggen) /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/2133.gif. Dus heel herkenbaar allemaal. /forum/images/graemlins/545.gif

Nu kan het lange wachten beginnen. In mijn geval 9 weken.

Veel voorpret alvast.

JH

Erikje

Actief lid
Dat ziet er goed uit! Succes met het wachten. En waarom zeurde de vrouw? "Die st*mme felle lampen!"?

JettaFreak

Actief lid
Nou, de vrouw is tot op zekere hoogte zeer meegaand in al mijn wensen en is zeer geduldig met me. En dat is ook heel erg nodig. Ze heeft overigens niet gezeurd. We hadden een bepaald netto maandbedrag bepaald waaraan we ons zouden houden. Je kent het wel. Met die en die optie kost het zoveel per maand. Okee, dat is goed. En als ik dan het sportinterieur erbij neem. Is maar iets duurder, maar wel net boven budget. Okee, is goed. Even later.... of zal ik het complete sportpakket met 17" erbij doen? Is niet veel duurder dan de 16" Siriussen. Nou, en dan is het klaar. O, schatje, eigenlijk vind ik de xenon lampen ook nog wel mooi. Mag dat? We gaan daardoor alleen nog wel iets verder over budget. Nou, vooruit dan maar. En dan is het klaar toch? En dan kom je dus nog met de isofix voor en de trekhaak (toch maar 13-polig ipv 7) en zit je ineens een best stuk boven budget, maar wat mag dat mag. Het zal jullie niet heel onbekend in de oren klinken /forum/images/graemlins/winkie.gif.

Groeten,

JettaFreak

Bovenaan Onderaan