Originarrator

Ordinarrator

Actief lid
Hoi,

Na een aantal weekjes struinen hier hoop ik vanaf nu wat actiever deel te nemen. Nadat de Fabia (al jaren eigenlijk)steeds hoger op mijn longlist kwam te staan, is ie er sinds juni vanaf, omdat er sindsdien eentje voor de deur staat:).

Korte specs: mk II, 2010, 1.2TSI, 171xxx kms ervaring en al die tijd dealeronderhouden geweest.

Ik heb de WAF wat opgepoetst door haar ook een vaalblauwe FabiaI te laten zien: het moest toch maar deze worden. Inmiddels hebben we er aardig wat kilometertjes mee gemaakt en vooralsnog geen spijt gehad van de keuze.

Maar omdat de Faab toch nog niet alle vinkjes op mijn must-have lijstje aan mag kruisen (en omdat wat knutselen gewoon leuk is) hoop ik hier wat kennis op te doen en te delen over enige uitbreidingen/aanpassingen. Te beginnen met een radio met bluetooth-ondersteuning (en 4 kanaals audio en achteruitrijdcamera)

Overigens heb ik mijn eerste ervaring met de mobiliteitsservice al gehad:shutup: Ik was die dag net even bij de dealer langsgeweest met wat vraagjes over de spelregels/voorwaarden daarvan, en op de terugweg zou ik even een fotootje maken. Op het moment dat ik wegreed na de foto in de Avatar sprong-ie in noodloop, waarna de razende reporter van Skoda me netjes weer op weg geholpen heeft. De schade bleek overigens slechts een verrotte bougiekabel, dus dat viel mee.

Op naar nog vele kilometers, en bytes hiero.

Ordinarrator

Ordinarrator

Actief lid
Bedankt voor het warme:D welkom allen.

@Cordoba hoewel veelzeggend leek ‘ff voorstellen’ me niet zo’n aansprekende titel. Al mijmerend kwam ik op begin -> Origin

Hoe dat tot deze titel leidde, wijt ik voor het gemak maar even aan het warme weer.

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat veel mensen niet gezien hebben dat je forumnaam en de titel van het topic verschillend zijn. :D

Bovenaan Onderaan