Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is de kwaliteit van de originele dorpelbeschermers?
Ik twijfel tss de alu en plastic van Skoda. Ik heb kleine kinderen die de dorpels als trapje/opstap gebruiken en wil ze dus wat beschermen.
Alu is mooier maar zijn ze wat krasbestendig?
Ik heb er zelf ook de originele zwart plastieken versies op gezet. Eenvoudig en redelijk mooi. Zeker een goede bescherming (beter dan de glanzend zwarte achterbumperbescherming).
@-Ri- : Kijk ... op zich is die zwarte achterbumperbeschermer redelijk mooi. Alleen begrijp ik niet waarom die glanzend moet zijn. Het minste wat je met een rugzak of iets dergelijks per ongeluk over die bescherming gaat, staat er een kras in . Dan heeft het op zich weinig nut in mijn ogen.
Er zijn echter wel OEM-modellen die niet blinkend zijn en die mogelijks nuttiger zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.